Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Delvis inspirert av bildequiz- og musikkquiz-tråden oppretter jeg Albumquiz-tråden. Reglene er enkle (og stjelt fra de andre trådene): Man tegner et album i paint eller lignende og dere andre gjetter hvilket album man skal frem til. Den som gjetter riktig skal, etter å ha fått svaret bekreftet, poste en ny utfordring eller gi beskjed om at det er fritt fram for noen andre. Den som gjettet riktig har ca. 8 timer på seg (etter bekreftelsen på at han faktisk svarte riktig) til å legge ut en ny oppgave. Etter de 8 timene er det fritt fram for alle andre som vil. Hvis man er 100% sikker kan man fortsette uten bekreftelse. Hvis utfordreren er aktiv og forsetter å gi tips og hint når ingen klarer oppgaven er minimumstid 48 timer før noen kan poste en ny oppgave. Hvis utfordreren ikke er aktiv (du trenger ikke å være aktiv, men det gjør alt morsommere) er fristen 24 timer. (Vi må selvfølgelig også bruke skjønn her; tidsfristene eksisterer bare for minke muligheten for at tråden stopper opp og at det skal bli for kjedelig.) Jeg starter med en som ikke bør være for vanskelig: Edit: Nada tegneferdigheter er ingen hindring, det gjør det hele morsommere. Endret 20. mars 2012 av Anulaibar
Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Skrevet 20. mars 2012 (endret) Peste Noire - La Sanie des siècles: Panégyrique de la dégénérescence Endret 20. mars 2012 av Anulaibar
bögfisk Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Lana Del Rey - Born to Die Endret 20. mars 2012 av bögfisk
Anvlaibar Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hint (Som henspiller på albumets tittel): Endret 21. mars 2012 av Anulaibar
""" Skrevet 21. mars 2012 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Om - God Is Good Jeg kjører på med noe latterlig enkelt siden jeg har tegnekunnskaper som en treåring: Endret 21. mars 2012 av Sex Raptor
Anvlaibar Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Skrevet 23. mars 2012 Siden necro ikke har postet noe, legger jeg ut en ny oppgave:
SirUstinov Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Have a Nice Life - Deathconsciousness. Fri oppgave
Anvlaibar Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Skrevet 25. mars 2012 (endret) Rage Against The Machine - Evil Empire Endret 26. mars 2012 av Anulaibar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå