Gå til innhold

Aprilfest 2012 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake


Anbefalte innlegg

Dette høres jo veldig spennende og lærerrikt ut! Men, det skorter på idéer til utfordring, noen som kan hjelpe? Kan ikke skryte på meg særlig kunnskap eller erfaring dessverre, men har, som alle andre, lyst til å utvikle meg som fotograf!

 

Det er ikke lett, hvilken miljø bor du i ?

 

Er det urbant kan du jo alltid ta bilder av et nytt portrom/husdør hver dag, på landet kan du ta bilder av foreksempel postkassestativ.

 

Er ikke så veldig kreativ uten noen hint om hva som finnes i ditt nærmiljø :)

 

 

Det var en stor utstilling for ikke mange dager siden av en fotograf som utstilte husdør-bilder, en kjempefin ide :)

 

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, flesteparten vil sikkert synes det er gøy at noen gir litt oppmerksomhet.

 

Villaområde ?, du burde først tenke om du vil ha en kontinuitet i oppgaven, en rød tråd, det letteste er og finne 1 tema å forholde seg til så oppgavene blir lettere og gjøre, du kan jo finne på noe inne også, ta et kjent objekt og sette på en uvanlig plass hver dag foreksempel.

Lenke til kommentar

Dette høres jo veldig spennende og lærerrikt ut! Men, det skorter på idéer til utfordring, noen som kan hjelpe? Kan ikke skryte på meg særlig kunnskap eller erfaring dessverre, men har, som alle andre, lyst til å utvikle meg som fotograf!

Velkommen til festen. Ser du har valgt nærområdet, og det er et godt tema for første fest.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...