Gå til innhold

Sniktitt: Denne Fujitsuen har Ivy Bridge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en SSD på 120GB, pluss en 500GB-harddisk. Bør da være mulig å få på plass det i en relativt slank 14" på rundt 1,6kg?

 

Skulle gå det - Hitachi har en 500 GB som er bare 7 mm høy. Tror nok man må ned på den høyden skal man få plass. Alternativet er en 120 GB mSATA SSD + snurredisk.

 

Men når jeg har en 160 GB SSD + 500 GB HD i min 14'' T420s, og da blir vekta litt over 1,8 kg, ja da burde det faktisk gå. Jeg har også plass til en 120 GB mSATA SSD i tillegg (om jeg dropper 3G kortet).

Lenke til kommentar

Bra maskin, men høyt prisa for fulle specs. Og litt dårlig batteritid (mye fordi den ikke bruker CPU med laveste TDP og i tillegg har et dedikert skjermkort) - som ikke var så viktig for meg + at jeg har ekstra batteri.

 

Men jeg vet at Lenovo kommer med en avtager med Ivy Brigde som skal være bedre på batteritid etc.

 

Men viktigste poenget mitt er at det bør være mulig med dagens teknologi å lage en 13,3'' med 1600 x 900 IPS skjerm, både SSD og HD (for lagring) og akseptabel batteritid rundt 1,5 - 1,6 kg. Klart den vil koste mer enn 8 - 10 000 kr, men jeg er sikker på at kjøpergruppene finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...