rolfen Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Denne lease-pcen skal jobben selge for drøye tusen-lappen. Er den verdt det? Jeg tror den er over fem år gammel, og ser slik ut: https://prisguiden.no/produkt/lenovo-thinkpad-t500-p8600-99680/detaljer
N o r e n g Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Viktigste spørsmål: Har du bruk for en laptop til 1000 kr som kan gjøre grunnleggende kontoroppgaver? Spørsmål du bør tenke over Er den i grei fysisk stand? Er batterilevetiden akseptabel?
rolfen Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Skrevet 13. mars 2012 Ja til alt dette, og det høres ut som et billig kjøp. Men jeg har så lite greie på pc og priser at jeg ville høre her først. Viktigste spørsmål: Har du bruk for en laptop til 1000 kr som kan gjøre grunnleggende kontoroppgaver? Spørsmål du bør tenke over Er den i grei fysisk stand? Er batterilevetiden akseptabel?
Telcontar Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 Det er billig. Du får vanligvis T43 eller T60 til rundt tusenlappen. Selv om skjermoppløsningen ikke er så veldig høy, så holder den til vanlig sofasurfing osv. Så lenge du slipper å kjøpe nytt batteri så er dette et bra kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå