Gå til innhold

Age of Conan: Har spillet blitt bedre ? Er i topplevel


Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg spillte AoC da det kom ut.. Men etter topplevl ble det dramatisk kjedelig. Så jeg lurte på om det har forandrett seg nå? om spillet har blitt bedre. Jeg synes det var utrolig gøy å levle i AoC. Men end game var en nedtur. Noen som spiller og kan dele erfaring? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk nylig spilt en del AOC, fikk en mail hos Funcom som ga meg en gratis måned premium.

 

Mye nytt content siden jeg sist spilte, som nå er vel 3 år siden. Har ikke sett mye på endgame alikevel, guilden jeg var i er så å si borte. For å være helt ærlig så tviler jeg på at gidder å fortsette etter denne måneden har gått ut. Spillet har mer dybde men jeg føler enda at kommer til å gå samme veien det gjorde når jeg sist slutta, at spillet bare føles ut som man gjør det samme hele tiden uten noe særlig progresjon.

 

Servern jeg spiller på, Fury, er en PVP server og stappfull av russere, og dette gjør kanskje opplevelsen hakket verre. Erger meg som bare det når jeg blir drept hele tiden, vurderer å prøve på PVE servern i stedet. Eller finne noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...