Gå til innhold

Hjelp! Batman: Arkham City fungerer ikke!


Anbefalte innlegg

Kjøpte Batman: Arkham City idag og har installert det nå ikveld. Men da jeg skulle begynne å spille spillet, etter en del kluss med Windows Games Live bruker, så kommer jeg til en informasjons del etter at jeg har valgt hvilken gamefil jeg vil bruke, hvor det står: "This is the saving icon. Do not turn of the game while this icon is visible on your screen"

 

Greit nok, tenker jeg og trykker continue. Da fryser spillet og jeg får umiddelbart "Batman Arkham Asylum har sluttet å fungere. Et problem oppsto som gjorde at programmet må lukkes. Du vil få en beskjed visst en løsning er tilgjengelig"

 

Jeg har naturligvis ikke peiling på hva som er galt. Er det noe med grafiske settings? Installerte den nyeste Nvidia driveren igår og skrudde på Ambient Occlusion, ellers tror jeg ikke programvaren min har gådd gjennom betydelige forandringer før dette spillet.

 

Hjelp settes utrolig stor pris på! :) Jævla kjipt å ikke få spilt spill man betaler for :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slå av Ambient Occlusion.

Fungerer ikke det så prøv å stille innstillingene i Nvidia kontrollpanelet til default.

 

Prøv også å avinstallere spillet for å så legge det inn på nytt , har du fortsatt problemer (og spesielt om andre spill sliter innimellom) så kan det være et hardware problem.

Lenke til kommentar

Prøv å slå av Ambient Occlusion.

Fungerer ikke det så prøv å stille innstillingene i Nvidia kontrollpanelet til default.

 

Prøv også å avinstallere spillet for å så legge det inn på nytt , har du fortsatt problemer (og spesielt om andre spill sliter innimellom) så kan det være et hardware problem.

Alle andre spill funker helt greit. Spillet og drivere er reinstallert. Alle Nvidia innstillinger er på default. Ambient Occlusion er fjerna.

 

Synes dette begynner å lukte litt vel rart..

Lenke til kommentar

På tide med en stabilitets test antar jeg.

Du bør kunne laste ned og kjøre stabilt både prime95 og memtest86 i flere timer, gjør du ikke det så er maskinen din ustsabil.

Har du overklokket?

Nei. Jeg kan kjøre Prime95 eller memtest86 i natt og se hva som skjer, tusen takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...