Gå til innhold

Søker venner til sosial/casual Xbox spilling


Rogev

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg leter etter folk til sosial og casual spilling på Xbox (ikke hardcore). Er litt uheldig med at jeg har ingen venner som spiller på xbox og har en relativt tynn venneliste. Har prøvd forgjeves og lete etter folk på diverse forumer og nettsteder men alt jeg finner er achievement boosters og hardcore multiplayer spillere... Så hvis det finnes en sjel eller to i norges land som kunne tenke seg noen og spille med, let me know!

 

PS: Poenget er altså SOSIAL spilling dvs co-op og kanskje litt multiplayer en gang i blant og begrenser meg ikke til kun nye spill.

 

GT: DanielEReisa

 

Type spill jeg liker:

 

Action/adventure - platforming - RPG - strategy

 

Call of duty MW 1-3, Gears of war 1-3, Halo, Red dead redemption, Saints row 3, Splinter cell pluss diverse arcade spill.

Endret av Rogev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt samme tanken selv etter at han jeg har hatt mest kontakt med på Live,

fort blir lei av et spill og derfor bytter vel ofte for meg — gjerne til spill

jeg antageligvis ikke kommer til å kjøpe. Ergo spiller vi ikke så mye sammen

nå lenger. Andre "venner" har jeg ikke akseptert eller fjernet etter at jeg

har vurdert oss for å ikke helt passe sammen — altså ikke ha like interesser

og mål med spillingen.

 

Jeg spiller vanligvis et spill i lengre perioder, litt for å unngå å få feil

ting i fingrene. I det siste har det gått "mye" i BF3, etter at jeg var "ferdig"

med MW3. Har også et Splinter Cell i skuffa også, som faktisk ikke er åpnet enda.

 

Når jeg har spilt BF3 Multiplayer "alene", har jeg ofte savnet noen med litt

teamholdninger, som ikke bare skal leke helt hele tiden. Jeg er ikke interessert

i å være med i noen klan og bruke all min fritid foran TV'n, men litt mer mål-

rettet MP i BF hadde gjort opplevelsen bedre. Selv om det suger å tape, så blir

det bedre om man har hatt det skikkelig gøy underveis.

 

Et "minstekrav" for at skikkelig sosial spilling skal fungere er headset ...

 

GT: Yi Ling

Lenke til kommentar

Et "minstekrav" for at skikkelig sosial spilling skal fungere er headset ...

 

Klart jeg har headset :-)

Har ikke BF3 ennå. når man ikke har kompiser og spille med er det ikke så morsomt og kjøpe spill som har stort fokus på multiplayer. Men hvis det finnes en genuin interesse for sosial spilling blir jeg og anskaffe meg flere slike spill.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det også for SP-delen. Der synes jeg opplevelsen i MW3 er bedre, men MP har mer potensiale i BF3 — om man har vettuge folk å spille med. Det hadde jeg i går på Team DeathMatch, og da vanket det høyere poengscore på meg jevnt over.

 

Ellers synes jeg også det er kjekt med CoOp-delen. Vi får sjekke litt i lista hvor vi matcher spill. Jeg skal dytte Splinter Cell i boksen snart, så det viser i listen også. Nå husker jeg ikke en gang hvilket det er jeg har liggende i skuffen. 8o/

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er vel i samme situasjon selv. Alle jeg kjenner som gamer xbox er fps hardcore play to win ._. Foretrekker sp spill med en co-op del fremfor å game competitive online :)

Hadde vært artig å pløye gjennom hele gears of war serien med noen, eventuelt borderlands som jeg enda ikke har prøvd co-op.

Andre spill jeg lett er med på er: Fable 2 og 3, saints row the third, red dead redemption, splinter cell, minecraft, halo anniversary, 2, 3, odst, wars og reach

 

Gamertag:I C3nturion I

 

Har ganske dårlig nett der jeg bor.. så er ikke alltid det funker helt, og enkelte spill går bare ikke. Har i hvertfall gode erfaringer med fable, red dead, minecraft og gears.

Regner med at det ikke blir så mye gaming i sommer, men til høsten er jeg nokk online ganske så ofte :yes:

Endret av C3nturion
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis folk vet å oppføre seg og ikke oppfører seg som angry kids mens man spiller

så kan dere legge til meg.

Vil beskrive meg som en voksen casual spiller.

Obs! jeg er ganske random på.

Har alle konsoller og pc og ganske mange spill til alt så derfor er jeg ikke mye kun på ett sted.

Lite spill til xbox ennå foresten.

 

Xbox360 : Lodium77

PS3/PSN : Lodium

Steam : Lodium

Wii Friend Code : 3067 7553 3180 4683

3DS : 4940-5587-5457

Endret av Lodium
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg trenger også flere nordmenn på vennelisten som jeg kan spille Battlefield 3, Borderlands 2 (Når det kommer) og Halo 4 (Når det kommer) med.

 

Jeg er 29 år, så en viss modenhet er ønsket...

 

GT: Watnegutten (både xbox360 og PS3, men spiller primært på Xboxen for tida)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...