Gå til innhold

Nokias 41 megapiksel-mobil ikke til Norge


Anbefalte innlegg

Hei, sendte spørsmål til Nokia Norge om dette, Her er svaret:

 

 

Hei Ronald,

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

Jeg har personlig undersøkt saken, og kan godt forstå du er interessert i telefonen! Den er dog såpass ny at det ennå ikke er bestemt hvilke land som vil få telefonen, og når dette eventuelt blir.

 

Dermed vil jeg anbefale deg å holde deg oppdatert på vår side som jeg har linket til under. Her vil du få informasjon om dette med en gang det er bestemt!

 

www.nokia.no

 

Hvis det er noe annet jeg kan hjelpe med, så er du alltid velkommen til å kontakte meg igjen!

 

Jeg vil personlig sette stor pris på om du ønsker å delta i en kort kundeundersøkelse som gjelder mitt svar til deg, så jeg kan få personlig feedback for å bedre mine svar. Kundeundersøkelsen vil du motta i en separat e-post som du kan svare på om du ønsker.

 

Vennlig hilsen,

Nikolai Såkfeldt

Nokia Care

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt mer positiv nyhet det da, da er det iallfall ett håp enda :)

 

Rart att Amobil går ut med slik info når det ikke er bekreftet fra Nokia Norge enda syns jeg....

 

Syns forøvrig det er meget rart om denne ikke skulle bli tilgjengelig i Norge, det eneste som skjer er jo att folk bestiller fra utenlandske nettbutikker, er jo null problem å kjøpe over landegrenser idag... Dette og en så heftig og spesiell mobil att folk tar seg nok gjerne det ekstra bryet for å få den... Isåfall blir det Nokia-Norge som blir taperen i dette regnestykket...

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvor mye makt Amobil har, men det kan være positivt at Amobil går ut med disse ubekreftede ryktene, slik at Nokia kanskje føler seg presset til å komme med en offentliggjøring. Altså hvis det er slik at telefonen faktisk skal komme til Norge, så vil vel Nokia ikke at folk skal miste håpet og kjøpe seg en annen telefon. Just a thought.

Lenke til kommentar

Siste nytt ang. tilgjengelighet:

 

According to Nokia's developer site, the 41MP-toting Belle device will enjoy a global release... with North America as the only listed exception.

 

Slik det ser ut da vil den altså bli tilgjengelig i Norge :)

 

Kilde:

http://www.engadget.com/2012/03/05/nokia-808-pureview-not-coming-to-north-america/

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...