Gå til innhold

Gratis MMS ut oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sansen for dette. Det er kun to grunner til at Netcom og Telenor gjør dette:

 

1. For å gjøre folk like avhengige av MMS som vi i dag er av SMS.

2. (kanskje like viktig) Et desperat forsøk på å riste av seg prismessig overlegne konkurrenter slik som f.eks. Chess.

 

Folkens, ikke la dere lokke av slikt. Støtt heller de som faktisk kjemper for lavest mulig priser jevnt over.

Lenke til kommentar

enig med kamera, tross alt. vi har da egne meninger! men hva med prisgarantien til tele2? de MÅ jo følge etter? jeg har sendt en mail og spurt! når mms koster 2,50 hos telenor som de har prisgaranti mot, ja da må jo de sette ned de og. Å samtidig gjøre tjenesten gratis i disse to mnd. eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar

Både Netcom og Telenor har nemlig i lys av den enorme populariteten til MMS bestemt seg for å halvere prisen på tjenesten fra de planlagte 5 kronene til kun 2,50 kroner per sendte melding.

 

Det der skjønner jeg ikke. Jeg nekter å tro at det er så populært som de skal ha det til. Jeg kjenner 3 personer som jeg vet er klar til å motta en MMS hvis jeg sender. De andre har enten ikke satt telefonene opp med riktige instillinger, eller har ikke telefon med den funksjonen.

 

Hvor mange kjenner dere?

 

Telenor skryter over hvor mange MMS som har blitt sendt, men hvis de titter på loggene, så ser de sikkert at det er 10 personer som står for 90% av meldingene, pga de bruker MMS slik telenor viser på reklamene... :D

Lenke til kommentar

Telenor skryter over hvor mange MMS som har blitt sendt, men hvis de titter på loggene, så ser de sikkert at det er 10 personer som står for 90% av meldingene, pga de bruker MMS slik telenor viser på reklamene... :D

Ja med dagens fjort-tisser er vel ikke 4000 meldinger pr. dag noe problem..

 

Men uansett er dette i mine øyne det eneste riktige av Telenor og Netcom å gjøre. MMS er ikke like lett og intuitivt som SMS, både når det gjelder bruk,oppsett og utstyr. Selv om jeg i utgangspunktet synes MMS er et veldig bra konsept må jeg inrømme at jeg hadde trolig ikke giddet å dille med det i det hele tatt dersom det kostet meg spenn nå... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...