Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva er best, one night stand, fuckfriends eller kjæreste-sex?


  

37 stemmer

  1. 1. hva er best?

    • ONS
      1
    • kjæreste-sex
      30
    • fuckfriends
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har de mest betydningsfulle spørsmålene hottie95. Du har klart å grave deg frem til den virkelige essensen av samfunnet.

 

On Topic: Hvis du klarer å vise hva du vil ha vil jeg tro at kjæreste-sex og fuckfriend ligger på så og si samme nivå. One Night Stand i min erfaring er utrolig kjedelig med mindre du har med deg en crazywoman hjem som lar deg gjøre litt morsomme greier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fuckfriend er definitivt best her av disse av den enkle grunn at her har du mulighet for å ha full fokus på kun sexen, det er ikke masse følelser som ødelegger og du kjenner personen bedre enn ved one night stand.

 

Men utenom dette synes jeg sex med en kjæreste er aller best, det er liksom alltid bra, bare fordi man er glad i hverandre og det ligger så mye mer kjærlighet i hver berøring. Men sex med en eks er bare destruktivt .. (Been there, done that)

Lenke til kommentar

Fuckfriend er definitivt best her av disse av den enkle grunn at her har du mulighet for å ha full fokus på kun sexen, det er ikke masse følelser som ødelegger og du kjenner personen bedre enn ved one night stand.

 

Men utenom dette synes jeg sex med en kjæreste er aller best, det er liksom alltid bra, bare fordi man er glad i hverandre og det ligger så mye mer kjærlighet i hver berøring. Men sex med en eks er bare destruktivt .. (Been there, done that)

 

Hvorfor skulle følelsene ødelegge?

 

Fra mine erfaringer har sex i forhold uten tvil vært det beste opp gjennom årene. Har du sex med en jente du er forelsket i vil det føles ti ganger bedre, samtidig som om innsatsen fra den andre siden også gjerne er forsterket av følelser.

 

Alle mine tidligere FB forhold har bare vært en eneste stor haug av drama mikset med en part som blir mer committed enn den andre, sexen har vært ok, men ingenting som kan måle seg med sex med en fast partner som er virkelig forelsket i deg.

Endret av DMN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fuckfriend er definitivt best her av disse av den enkle grunn at her har du mulighet for å ha full fokus på kun sexen, det er ikke masse følelser som ødelegger og du kjenner personen bedre enn ved one night stand.

 

Men utenom dette synes jeg sex med en kjæreste er aller best, det er liksom alltid bra, bare fordi man er glad i hverandre og det ligger så mye mer kjærlighet i hver berøring. Men sex med en eks er bare destruktivt .. (Been there, done that)

 

Hvorfor skulle følelsene ødelegge?

 

Fra mine erfaringer har sex i forhold uten tvil vært det beste opp gjennom årene. Har du sex med en jente du er forelsket i vil det føles ti ganger bedre, samtidig som om innsatsen fra den andre siden også gjerne er forsterket av følelser.

 

Alle mine tidligere FB forhold har bare vært en eneste stor haug av drama mikset med en part som blir mer committed enn den andre, sexen har vært ok, men ingenting som kan måle seg med sex med en fast partner som er virkelig forelsket i deg.

 

 

Trodde først du leste min kommentar litt raskt, men det er visst JEG som har surra litt her ..

 

 

Leste "ex-kjæreste-sex" i emnet for tråden . Så fikk ikke med meg at kjæreste-sex var et av alternativene. Gah. Natta til meg.

Endret av monoamine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...