Gå til innhold

Vannkjøling til GPU.


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne visst hva som var det beste når det gjaldt å kjøle ned GPU'en på ett 9800pro. Tenkte å overklokke og ha det kjølig så jeg trenger hjelp fra dere.. Har ett hercules som dere ser i signaturen.

Har "veldig" dårlig plass mildt sagt inni mitt lepont så er det mulig heter for gpu kjøling uten problemer.. må vel ha pumpe og greier har ikke helt peiling. Skal være billigst mulig.

 

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har vannkjøing på cpu fra før er det lite vits å begynne med gpu kjøling.

Og pluss at du har dårlig plass.

Hvorfor i all verden skal du bytte kjøleren på kortet ditt.

Du trenger jo ikke overklokke det, det er jo mer enn krafitg nok som det er.

Det jeg annbefaler er å drite i hele prosjektet !

Lenke til kommentar
Om du ikke har vannkjøing på cpu fra før er det lite vits å begynne med gpu kjøling.

Og pluss at du har dårlig plass.

Hvorfor i all verden skal du bytte kjøleren på kortet ditt.

Du trenger jo ikke overklokke det, det er jo mer enn krafitg nok som det er.

Det jeg annbefaler er å drite i hele prosjektet !

 

Det der er god motivasjon!!

 

on topic: ikke hør på han.. se lit rundt på www.microplex.no og lignende butikker..

Lenke til kommentar

Ja jeg ble litt "down" av den der.. Trenger man virkelig cpu kjøling for å ha GPU også.. kan jeg ikke ta det senere da siden jeg har problemer med overklokking på mitt ASUS a7n8x nå så vil jeg gjerne bare ha på GPU og kanskje chipsett.

 

Det der er god motivasjon!!  

 

on topic: ikke hør på han.. se lit rundt på www.microplex.no og lignende butikker..

Takk. Men jeg tenkte om noen av dere var flinke til å lage oppsett med det som er. Har ikke så mye peiling på det der. :-?
Lenke til kommentar

Kan lage et oppsett til deg å sende pm, men akkuart nå ser det ut som microplex er nede... fikk for føste gang en 500.200 error. Serveren hadde ikke nok minne sto det :shrug: ja ja, for vente litt da.. men hvordan vil du at settet skal være? lite eller stort? skal settet kjøle veldig mye eller bare litt??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...