Gå til innhold

Erfaringer med Lofoten Folkehøgskole


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skader ikke å søke, gratis er det også ;-)

Har ikke snøring på hvordan Lofoten FHS er, men går selv på Øytun FHS Naturfoto, og det er ett fantastisk år med mange fine turer og muligheter for fine bilder, lærerne her oppe er også ffantastisk flinke! er fremdeles ett par plasser igjen her oppe =)

Lenke til kommentar

Jeg gikk der selv i fjor (proffoto), og det er en fantastisk skole! Kjempegodt miljø, og Kabelvåg er virkelig et nydelig sted. Skolen har jo forøvrig et eget fotobygg med mørkerom, macer, studio etc, som er tilgjengelig 24/7. Et slikt tilbud vet jeg ikke om andre folkehøgskoler som har.

 

Det er forresten bare å søke, det er fortsatt mange ledige plasser vet jeg ;)

Lenke til kommentar

Kabelvåg kan ved første øyekast virke som et litt kjedelig sted, men du vil raskt oppdage at du befinner deg sånn ca. midt i smørøyet dersom det er foto du interesserer deg for :)

Har ikke noen erfaring med Folkehøgskolen rent konkret, men har da festet endel med noen av elever derfra tidligere år, spesielt på Prestengbrygga i Kabelvåg og på Styrhuset i Svolvær. Ahhh, herlige dager og herlige damer :D

Lenke til kommentar

YoYoYo!

 

Gikk NaturFoto på Lofoten Folkehøgskole ifjor og er Stipendiat (andreårselev) i år!

Kan varmt anbefale ett år 68 grader nord!

 

Fantastiske omgivelser, unike muligheter og flere flinke lærere og gjestelærere!

Om du har noen konkrete spørsmål om LFHS eller FHS generelt er det bare å spørre.

 

For å få nyheter om skolen ville jeg anbefalt å ta en tur innom nettsiden eller sjekke ut facebooksiden!

 

 

Hurra!

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...