Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Golf Gl 96 - Småfiks hjelp

Woltox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har noen små problemer på min Golf Gl 1996 model.

1.

Jeg prøver å demontere venstre forskjerm, for å komme til Radioantenna.

Problemet er at jeg har skrudd av de diverse skruene som er festet til den, men den sitter fortsatt helt fast.

dcrogg.jpg <- Bilde (ikke jeg som har tatt)

2.

Låsen på høyre side, trenger du desverre ingen nøkkel for å åpne(sentrallås), altså du trenger bare å putte noe 1cm inn for å åpne den.

Noen som vet hva som kan være problemet?, eventulelt vet ossen jeg kan fikse det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, må le litt. du trenger ikke av med forskjermen for å bytte antenna. men muligens løsne på innerskjermen for å få hånda oppi der å fikle den løs. og dørlåsen. må bytte låsen låsen er jo på dørhåndtaket så bytt hele greia. veldi enkel sak.

http://www.bildeler.no/

her får du kjøpt nytt dørhåndtak

Skrevet

bortkastet spørr du meg. de fleste sier at uroginalt xenon kit er noe drit så fraråder jeg å gjøre det. har eid bil med original xenon men bare problemer og svindyre pærer.

• 1 måned senere...
Skrevet

hehe, må le litt. du trenger ikke av med forskjermen for å bytte antenna. men muligens løsne på innerskjermen for å få hånda oppi der å fikle den løs. og dørlåsen. må bytte låsen låsen er jo på dørhåndtaket så bytt hele greia. veldi enkel sak.

http://www.bildeler.no/

her får du kjøpt nytt dørhåndtak

Veldig sent svar; men det er umulig med mindre du har 1mm tykke fingre, kansje nåler.

Men er det mulig å bytte selve "antennen" og ikke hele festet

Når jeg mener antenne så mener jeg bare denne;

antenne-16-cm-2.jpg

Other;

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe (bilde nedenfor), da min er gammel og begynner å falle fra hverandre.

nYf9g.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...