Gå til innhold

Pc til sofagrisen som vil spille Skyrim!


Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt den ubrukelige versjonen av skyrim på ps3 en stund har tålmodigheten tatt slutt, så nå så har jeg bestemt meg for heller å kjøpe en pc.

 

Jeg skal kjøre den på en 1080p tv, så da regner jeg med at det ikke er vits å kjøre spillet på noe høyere oppløsning enn dette for så å nedskalere i tv'en igjen?

 

Hvor kraftige saker trenger jeg for å kjøre dette spillet glatt og uten lagg? jeg har kikket litt på denne pakken og skal i tilegg supplere med et grafikkort og en ssd-disk. Hvilket grafikkort bør jeg kjøpe?

 

Også var det dette med at jeg liker å sitte godt bakoverlent i sofaen eller stresslessen å spille, finnes det noen gode tastatur og musløsninger med dette formål? f.eks en musmatte jeg kan feste på armlenet eller noe slikt? tastaturet kan jeg sikkert bare ha på fanget. her er det forhåpentligvis mange muligheter, hva tenker folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

støtter kjeLL//

 

her er en test med av grafikkort når de brukes til skyrim med en oppløsning på 1920x1080 på ultra

 

ved å bare kjøpe seg liten bluetooth USB pinne kan du jo koble til PS3 kontrollen til PCen, da slipper du å kjøpe en helt ny Xbox kontroll, for å si det på den måten så er skyrim mye bedre å styre via en kontroll på grunn av at menyene er strengt talt plagsomme med tastatur og mus

 

legger du noen kroner i SSDen får du en Intel 520 som er en av de beste på markedet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...