Btwahl Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hei Diskusjon.no! Vi er et par ungdommer som lever for radiosendingene våre men har kommet til at vi trenger investorer for å overleve. Selv har vi ikke gjort så utrolig mye for å lete etter noen som er interessert. Har sendt et par emailer til forskjellige banker og bedrifter men kun fått negativ respons. Vet noen av dere hvordan man kan skaffe investorer og sponsorer? - Takker for utfyllende svar og gode råd! EDIT: For de som lurer på hvilken radio jeg snakker om: www.radiotime.no Endret 7. februar 2012 av Btwahl
Mr. Purple Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Ved å vise at investorene vil tjene på det. Det er derfor investorer investerer i ting 1
Dux ducis Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Du må fremstå som seriøs. Det vil si at du har tenkt nøye gjennom fordeler og ulemper med radioen deres. Du må selvsagt fortelle investorer hvordan dere har tenkt å tjene penger, eller hvilke andre fordeler dere kan gi investorene. Endret 7. februar 2012 av Dux ducis
Btwahl Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Skrevet 14. februar 2012 Hei, takk for fine svar! Jeg tror nok det er mer å hente i form av sponsing fremfor investering da. Ettersom det ikke er alt for mye inntekter. Vet dere om noen som muligens har lyst på en radio-reklame? @Arne - Vi selger annonser via Google Adsense. (Har også fått noen avtaler med et par bedrifter).
AT1S Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Send meg innboks. Er interessert hvis dere kan vise til vekst i lyttere, hyppighet og slike faktorer som viser meg potensiale til å tjene penger på investeringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå