Gå til innhold

XL2420T får ikke bilde


walsh

Anbefalte innlegg

Nå holder det på å klikke for meg her... Fikk nettopp en XL2420T i hus og koblet den til. Pc'en laget en lyd som når ny hardware kobles til. Det er strøm i skjermen og "på" lyset lyser når jeg tar borti det. Men den skrur seg altså ikke på. Får ikke skjermbilde. Har prøvd i begge utgangene på pcen samt på en annen pc. Skjermen er bare svart...

 

Er det noe triks jeg ikke har skjønt her eller er faktisk skjermen defekt? Når jeg plugga i gamle skjermen så har ikoner og diverse programmer som ligger på skrivebordet flyttet seg som om det har vært en annen oppløsning på skjermen. Så noe info må ha blitt sendt fra skjermen og til pcen..

 

Please someone help!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et par måneder gammelt GTX 560 Ti. Brukte alle kablene som fulgte med i esken. Så det var en forskjell i pluggen på gamle og nye kabelen. Prøvde også begge portene i skjermkortet også i en annen pc. Ble lyd i begge pcenen når jeg koblet til og det lyser i power knappen. men skjermen er svart uansett.

Lenke til kommentar

Etter litt googling så fant jeg ut at disse har veldig dårlige av og på knapper. Og man trenger å trykke på en spesiell måte og kraft før de virker av og til. Hos meg gjelder det meny knappen og av og på knappen. Tok lang tid med prøving før jeg fikk den skrudd på.

 

Så om det er flere som sliter med samme så er det bare å prøve til det går.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...