Gå til innhold

The Settlers Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Må man logge på av og til for at man skal sanke ressurser? har vært 3uker på rep uten å fått logget meg på men har ikke sanket noe spesielt med ressurser - alle lager burde vært fulle

 

Vell, det som er med TSO, er at man må hele tiden bygge nye mines,fields,wells,fish schools,meat schools etc, for de går tomme. En copper mine har f.eks bare 710 copper i dem, og så går de tomme ;) Så når alt er tomt, stopper det opp desverre ;)

Lenke til kommentar

Må man logge på av og til for at man skal sanke ressurser? har vært 3uker på rep uten å fått logget meg på men har ikke sanket noe spesielt med ressurser - alle lager burde vært fulle

 

Vell, det som er med TSO, er at man må hele tiden bygge nye mines,fields,wells,fish schools,meat schools etc, for de går tomme. En copper mine har f.eks bare 710 copper i dem, og så går de tomme ;) Så når alt er tomt, stopper det opp desverre ;)

Det er jeg jo klar over, problemet var at mange av mine ikke var tomme og planker kommer jo inn hele tiden.

Lenke til kommentar

Har vært en Settlers fan i alle år, og har tenkt på å teste dette ut. Forventer selvfølgelig ikke at det blir helt som de gode gamle Settlers spillene men lurer litt på hvordan gameplayen funker.

 

Er spillet satt opp slik at jeg kan faktisk sitte ett par timer i strekk og spille det,(som AoE online), eller blir det heller mye inn og ut da du venter på income etc.?

 

Og selvfølgelig hvis det har litt av den gamle Settlers følelsen der, så er det vel egentlig ikke noe å tenke på en gang for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...