Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Maksimerte vinduer i explorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at det virket, uansett! Har vært borti at det måtte gjøres på denne måten for at instillingen skulle sitte..

Skrevet
Ingen av dem virket faktisk. :shrug: Når jeg åpner hotmail fra startmenyen i xp, så husker ikke maskinen innstillingen når jeg har restartet.

"før" var det slik at du måtte holde <shift> inne når du trykket på X for at den skulle huske det, men etter at IE 6 kom har det skjedd mye rart med mine vindusinstillinger innimellom :) - prøv.

Skrevet

Hva med å prøve ut Mozilla Firebird?

Her har man ikke dette problemet.

Den støtter dessuten såkalt tabbed browsing. Det vil si at i stedet for å fylle på med nye ikoner på oppgave-linjen for hvert nye vindu du åpner, får du en oversikt ikke helt ulik arkfanene i Excel, alt i ett vindu.

Den har dessuten mange andre fine funksjoner, og er både liten (6.8MB) og elegant (anbefaler skinet Phoenity Aqua).

Skrevet
Hva med å prøve ut Mozilla Firebird?

Her har man ikke dette problemet.

Den støtter dessuten såkalt tabbed browsing. Det vil si at i stedet for å fylle på med nye ikoner på oppgave-linjen for hvert nye vindu du åpner, får du en oversikt ikke helt ulik arkfanene i Excel, alt i ett vindu.

Den har dessuten mange andre fine funksjoner, og er både liten (6.8MB) og elegant (anbefaler skinet Phoenity Aqua).

Siden noen har begynt off-topic fortsetter jeg :D

Opera er bedre, og mindre :yes:

Skrevet
Opera er bedre, og mindre

Opera er bra den og, men det var ett eller annet ved Mozilla Firebird som gjorde at jeg likte den best av de to.

Mulig det rett og slett var at den var gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...