Gå til innhold

BK: Landscape


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et lækkert vinterbilde, nej slet ikke, bygning og træer er ikke uskarpe

 

Tusen takk :thumbup:..kanskje jeg bør pusse brillene?:whistle:

 

Pent og rent-kjempefint-likte lyset/farger og komp.

 

Tusen takk :thumbup:

 

Likte V1 best. Enkelt og fint vintermotiv, behagelig bilde med fint lys og duse, gode farger:)

 

Tusen takk :thumbup:

 

Vakkert og nostalgisk uttrykk, nydelig!! ;)

 

Tusen takk :thumbup:

 

Fin formidling av vinterstemning på østlandet. Det er noe rolig og stemningfylt over motivet som jeg liker godt.

 

Tusen takk :thumbup:

 

Veldig flott!

 

Tusen takk :thumbup:

 

Flott komposisjon og fin dybde og god stemning i bildet. :)

 

Tusen takk :thumbup:

 

Glemte og skrive eg synest solen gjorde seg i bilde sammen med lyset i de ene vinduet,tips legg lys i noen av dei andre og.

 

Du er inne på noe her ja,i begge komentarene dine..skal taes til etterretning :thumbup:

Kan legge til att sollyset her er ett helt nytt Topaz produkt som ble sluppet i dag.Topaz Stars Effects.

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Dette er noe for meg vet du. Et flott gjennomført landskapsbilde hvor hvitbalansen, skarphet og komp er på plass.

M+ som vi sa på skole-her tilsvarer det 5

 

Takker Harald.Vi har noen fine landskap her i Øvre-Eiker også.Om du ser nøye etter mellom trærne,kan du skimte noen hus(terrassehus),som ligger på Stenset i Krogstadelva,Nedre-Eiker..så 2 kommuner i ett bildet..hehe;):thumbup::dribble:

Lenke til kommentar

Komp etter læreboka, kald fin fornemmelse. God hviteballanse. Bra JE. :) V1 så absolutt!!

 

Takker så mye :thumbup:

 

Selv om du ikke er helt fornøyd så ble jo dette ett sart og flott vinterbilde. Her gjør det det seg med den lille "softingen" pga vinden. hvis jeg skal pirke på noe må det bli det røde lyset i vinduet ( synes godt på linken ) som jeg synes bryter med de andre vare fargene.

 

Takker..ja lyset kunne godt vært fjernet :thumbup:

 

Veldig fin komposisjon/beskjæring. Gråvær kan være fint det også.

 

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...