Gå til innhold

Hvordan klippe meg?


oxox

Anbefalte innlegg

Halloen, da er det på tide å klippe håret mitt igjen og er spent på å prøve noe nytt denne gangen.

 

Jeg har pleid å hatt vanlig "sleik" kjedelig brun hår lugget til siden over hele med skille på siden. Noen som har noen tips på hvordan jeg burde/kunne ha klippet meg denne gangen?

 

Jeg har veldig tykt hår, brunt, mye volum(negativt), hardt hår.

 

Jeg har tenkt på nesten "vaular" klipp bare ikke fullt så skam klippet på siden, kanskje litt kortere på siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du kan kle er vanskelig å si uten et bilde. Det kommer an på hodefasong, farger og trekkene dine ellers.

 

Har kanskje et litt rundt hodefasong, rundt hår, brunt, tykt hår og mye volum

 

Hvorfor ikke gå til frisør?

skal til frisøren, dilemmaet er bare hvordan håret mitt skal bli klippet. Noen inspill om hva som er fett?

Be om å ta maskin bak og kort foran (ca 3 cm) det ser ganske rått ut :)

klarer ikke helt å se det for meg i hodet, se om du finner et bilde? :D

Lenke til kommentar

Her ser du omtrent:

 

Funker det, men er redd for å få piggsveis hår på sidene/bak om jeg tar det så kort.. selv om jeg engentlig vil ha det kort.

 

Kan legge ut bilder av hvordan venner av meg med brunt hår ser ut hvis du ønsker

Ja gjerne :)

Lenke til kommentar

Her ser du omtrent:

 

Med så massiv hals og så pass lite hode, så ville jeg vært forsiktig med å skrælle for mye av. Her er det mer snakk om å kamuflere enn å fremheve. Denen frisyren mangler balanse, han trenger mer hår på hodet, men kanskje likevel en streitere sveis. Han hadde kanskje kledd skulderlangt hår, men i en stram klipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...