Gå til innhold

[Løst] Temadag søndag 29 januar: "Bevegelse"


Anbefalte innlegg

Bare en liten påminnelse om temadagen i morgen, bilder kan altså lastes opp fra midnatt.

 

Hyggelig å se at flere ser ut til å like temaet, det burde borge for spennende bidrag :yes:

 

En liten oppfordring til de som legger ut bilder i lys av denne ukas diskusjoner, enten det er temadagsbilde eller ellers: en kommentar/kritikk som ikke er bestrødd med smilefjes eller andre euforiske uttrykk betyr ikke det samme som som at den er ment som noe nedsettende eller spydig - det kan faktisk bare være en nøytral beskrivelse av hva betrakteren opplever. Velger man så å tolke en nøytral tekst som noe negativt, da er det et tegn på at forsvarsmekanismene er altfor sterke i forhold til egne arbeider (det samme gjelder for de som går i forsvar på andres vegne). Oppfordringen blir altså: senk skuldrene og les hva som er skrevet flere ganger, det kan jo være at det kun er egen tolkning som gjør en kommentar/kritikk til noe negativt? - og om man fortsatt vil låse seg i forsvarposisjon, hvorfor da ikke velge en snillere kategori?

 

Vel, dette var en digresjon som kanskje helst burde vært plassert i en annen tråd, men sånn kan det gå.

 

Men i alle fall, for de som har lyst og tid - vekommen til temadag fra midnatt til midnatt :thumbup:

Endret av Tjernshaugen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var denne temadagen over og det kom inn hele 29 + 1 slettet bidrag - det synes jeg er veldig bra!

 

I kommentarene valgte jeg å la bildekritikk være bildekritikk og i stedet prøvd å fremheve det positive i hvert bilde, håper ingen har tatt seg nær av det.

 

Har i noen dager prøvd å få noen til å overta stafettpinnen, hittil uten hell. En ny forespørsel ble sendt i kveld. Om noen har et tema man brenner inne med, og har lyst og tid til å overta pinnen er det fullt mulig å sende meg en PM.

 

Til slutt, hjertlig takk til alle som deltok :new_woot:

Endret av Tjernshaugen
Lenke til kommentar

Da var denne temadagen over og det kom inn hele 29 + 1 slettet bidrag - det synes jeg er veldig bra!

 

I kommentarene valgte jeg å la bildekritikk være bildekritikk og i stedet prøvd å fremheve det positive i hvert bilde, håper ingen har tatt seg nær av det.

 

Har i noen dager prøvd å få noen til å overta stafettpinnen, hittil uten hell. En ny forespørsel ble sendt i kveld. Om noen har et tema man brenner inne med, og har lyst og tid til å overta pinnen er det fullt mulig å sende meg en PM.

 

Til slutt, hjertlig takk til alle som deltok :new_woot:

Bra deltakelse ja! Var opptatt med selskapeligheter i går, så har ikke fått sett på/kommentert bildene ennå, men skal nok få sett over massen i løpet av neste døgn. Alltid artig med disse temadagene, og spesielt når det kommer inn såpass mange bidrag! :thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Bra deltakelse ja! Var opptatt med selskapeligheter i går, så har ikke fått sett på/kommentert bildene ennå, men skal nok få sett over massen i løpet av neste døgn. Alltid artig med disse temadagene, og spesielt når det kommer inn såpass mange bidrag! :thumbup:

 

Jepp, en av de tingene jeg likte godt var variasjonen på type bilder.

 

Da har en person takket ja til å overta stafettpinnen, spennende å se hva neste tema blir :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...