bertie Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 vil bare si at det gjelder -online.no mail også, (i tilfelle du med hotmail var bekymret) fikk plutselig 21 mail på størrelse rundt 100k Mindre moro hvis jeg hadde hatt modem... 2MB mail på et kvarter... bertie
daffyd Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 http://www.programmer.no/art.php?artikkelid=1434 Hvorfor kommer ikke dette på førstesiden til hw.no også? Spessielt når det er et så alvorlig virus. Jeg er innom hw.no flere ganger daglig, men programmer.no har jeg aldri vært inne på før. Fordi hw.no omtaler HardWare??? :wink: Men, ja, det kunne kanskje vært en link til dette på HW også. Det er jo hyppige linker til gamer.no og annnet småsnaks
Ueland Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Det kommer nok en ingress om det, det er ikke opp til oss å avgjøre
Ueland Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Tråden flyttes til Programvare kategorien da den er mer relevant der
HKRoed Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Hvordan funker egentlig dette viruset da? Har fått flere slike mailer fra Microsoft jeg og. Er det slik at noen jeg kjenner som har MSN adr mi sender meg det viruset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå