Gå til innhold

Elitegroup Green 551/Green C1500 fra Multicom


Zlasch

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om noen hadde noen erfaringer med elitegroups laptoper som multicom selger, og ikke minst hvordan Multicom gjør jobben sin oppe i det hele. Har hørt litt negativt om laptopene deres så skulle gjerne hatt litt bekreftelser eller avkreftelser før jeg tar steget og bestiller en laptop derifra.

Laptopen jeg har i tankene er den som står i topic'en, som dere sikkert alt har skjønt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min green 551 på lørdag og kan si meg meget fornøyd så langt. Jeg bestilte den på onsdag og fikk hentelapp i posten på fredag. Ikke verst levering. les dinside.no sin test. De ga terningkast 5. Skjermen er meget god og lyssterk, rått skjermkort. 40gb, 512ram, 15"skjerm, 2,6kg, pen design, HVa mer kan du forvente til 14495? Jeg vurderte i 4 timer frem og tilbake med alle i samme prisklasse (12000-17000) og falt for elitegroup pga pris, skjerm, specs, design, oppløsning og levering! Meget god service også. Det finnes også deler til disse maskinene som ikke koster skjorta, og som er på lager.

Lenke til kommentar

Har også denne maskinen. Veldig fornøyd! Tilfredsstiller ihvertfall alle mine behov (vel, på datafronten da ;)) Kjøpte den også gjennom Multicom og kan ikke si meg annet enn VELDIG fornøyd! Bestilte den på torsdagen i 3-tiden på dagen. Fikk den på lørdagen. Raskere kan man nesten ikke forvente det :)

Lenke til kommentar
kilogram::

 

PCMAX selger også ECS maskiner... De importerer vel direkte de også hvis jeg ikke tar helt feil. Skulle hvertfall tro det da de er en del billigere enn MULTICOM.

Svarer for han (og en del andre): har vært tatt opp en del her på forumet om PCMAX om at de er på konkursens rand, og dette har skapt skepsis blandt mange. Prisen ser veldig bra ut, men tror selv ikke jeg hadde tatt sjansen. Er tross alt snakk om mye penger. Men selvfølgelig, kan jo være heldig (eller ikke uheldig) :)

Lenke til kommentar

Neh.. Virker som det går bra for de. Har selv handlet der, og har aldri hatt noen problemer med de. Det trenger selvfølgelig ikke bety at de ikke er på konkursens rand. Men dette er RYKTER som har gått en stund, men det virker som PCMAX er oppe å går i beste velstand.

Jeg har forresten fått byttet en LCD skjerm på pcen min gratis, noe som jeg egentlig ikke hadde rett til (Var 2 døde pixler, men man må ha minst 5 døde for å få byttet skjermen).

 

Så jeg, som faktisk er en som har ERFARING med PCMAX, har ingen problemer med å anbafale de. Men folk bestemmer så klart selv hvahvor de vil kjøpe sakene sine.

Lenke til kommentar

goggen:

 

Vet ikke helt hvem du spør. Det er sikkert ikke meg :) men maskinen jeg har og centrinoen er vel ganske like. Bare det at den bråker mindre,, og veier mindre. Så jeg kan i hvertfall si at min er vill på spill. Har ikke hatt problemer med noen spill hittil. Flyter veldig bra.

Lenke til kommentar
kilogram::

 

PCMAX selger også ECS maskiner... De importerer vel direkte de også hvis jeg ikke tar helt feil. Skulle hvertfall tro det da de er en del billigere enn MULTICOM.

 

joda, dette stemmer, men hos pcmax har du jo flere uker i ventetid på produktene deres viss du ikke er heldig at dem nettop har fått inn en leveranse. Jeg hadde planlagt å kjøpe en 732 derfra, men etter ende mailing frem og tilbake fikk jeg vita at dem ikke fikk inn neste leveranse før om 3uker +. så jeg fant ut da kunne jeg heller kjøpe meg en dell 500m og spare litt penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...