Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Upgrade


Anbefalte innlegg

Noen flere her på forumet som har fått telefon fra Telenor om tilbud om oppgradering?

Har hatt 704/128 med kvote på 1Gb en stund nå, men så ringte de å sa at jeg kunne få 1024/256 for 1 kr mindre med kvote på 30GB. Vet noen om det er noe i liten skrift med tanke på dette tilbudet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i husholdet har vi også fått telefon fra Telenor, dessverre så har vi ikke ADSL, men kun ISDN, men de ringte å spurte om vi ville få familie og venner pakken, som ville få ned regningene på internett en del, og dette koster kun kr 10 i måneden. Vi slå til, og har mye mer surfing for pengene i dag. Det var heller ingen bakdeler med dette. Har også fått mail om å legge inn ett siffer forran telefon nummret vi ringer, får å få ned enda mer, men dette hadde ikke det størrste utslaget.

 

Jeg vil tro at dette er ett legalt tilbud, Telenor er ute etter å kapre kunder, og beholde dem de allerede har, det kalles buisness. Hvis konkurenten har et mye bedre tilbud, så er de jo ikke vansskelig å bytte i dag.

Lenke til kommentar

Det kan være en liten grunn til å være obs her.

 

Fikk tilsvarende telefon angående mobiltelefonabbonement. Litt billigere, og til 1,- mindre i måneden. Jeg sa ja. 2 måneder etter satte de opp månedsprisen med 50%. Jeg taper penger. Riktignok bare 25,- i måneden, men det er en prinsippsak.

 

Vet ikke om det hjelper å lese det med liten skrift heller, de har vel lov til å endre prisene sine, jäklarna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...