Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc , elendig dekning normalt


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Sony Ericsson Xperia Arc og makan til dårlig dekning skal en lete lenge etter, ja selv fra min bolig der jeg har fri sikt til teleopratørens mast som ligger ca 2 km unna har jeg kunn ett til 2 strek på dekningsmåleren , menst alle andre telefoner i huset har fullt utslag.

Jeg trodde det var feil på telefonen og fikk den til service, men den gang ei.

beskjeden var at det var slik på enkelte nye telefonmodeller og det merket jeg har en en av dem, det var en typisk "bytelefon" der dekningen var god .

Tok kontakt med nettopratør der telefonen også var kjøpt og svaret der var at dette var et kjent problem og de kunne bare beklage, men det fikk jeg leve med .

Har sjekka med en annen tilsvarende telefon og problemet er det samme.

Så nå sitter man med en ubrukelig telefon, et låst abb som man må betale for , altså penger rett ut av vinduet .......

Så til alle som skal bevege seg litt utenfor bykjernen, styr unna Sony Ericsson Xperia Arc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Det er problemet med mye ny teknikk. Man fokuserer på design fremfor funksjon og så lenge den funker midt inne i oslo sentrum så er det godt nok da det er der de hotte kaffebarene er. Testene tar skjelden hensyn til dekning, de fokuserer mer på om den tar gode bilder. Skulle vært en oversikt over dekning for hver telefon, men har ikke funnet noe slikt ennå.

Lenke til kommentar

Det er problemet med mye ny teknikk. Man fokuserer på design fremfor funksjon og så lenge den funker midt inne i oslo sentrum så er det godt nok da det er der de hotte kaffebarene er. Testene tar skjelden hensyn til dekning, de fokuserer mer på om den tar gode bilder. Skulle vært en oversikt over dekning for hver telefon, men har ikke funnet noe slikt ennå.

 

Ja her har virkelig nettsider som feks amobil noe å ta tak i , slike tester er viktige .

Tenker med gru på at jeg i tillegg var i fysisk butikk og så på telefon før jeg kjøpte og da ble denne annbefalt av selger, selv om jeg sa at jeg fartet veldig mye ute i distriktet, altså vet ikke de gutta i tlfsjappene hva de snakker om ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...