Gå til innhold

Hjelp til valg av bærbar


Anbefalte innlegg

Hey. Nå har min trofaste Acer funnet ut at den er sliten og vil slås av for godt.

I den forbindelse så er jeg på utkikk etter ny pc. Hvor mye penger "må" legges i en bærbar? Jeg har falt helt ut av lasset når det gjelder specs, men er ingen hardcore gamer. Det bruker jeg ps3 til. Selvfølgelig er det greit å kunne spille litt hvis man føler for det, men det er ikke det jeg bruker pcen til i hovedsak. Det går egentlig mest i film, musikk og nettsurfing. God batterikapasitet er ett pluss, samme gjelder en god skjerm.

 

Så, hvor mye burde jeg legge i en bærbar for å bli fornøyd til mitt bruk? Er ikke interessert i å legge i 10k for å si det sånn.

 

Har hatt minipc (Acer Aspire One) så det er utelukket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey. Nå har min trofaste Acer funnet ut at den er sliten og vil slås av for godt.

I den forbindelse så er jeg på utkikk etter ny pc. Hvor mye penger "må" legges i en bærbar? Jeg har falt helt ut av lasset når det gjelder specs, men er ingen hardcore gamer. Det bruker jeg ps3 til. Selvfølgelig er det greit å kunne spille litt hvis man føler for det, men det er ikke det jeg bruker pcen til i hovedsak. Det går egentlig mest i film, musikk og nettsurfing. God batterikapasitet er ett pluss, samme gjelder en god skjerm.

 

Så, hvor mye burde jeg legge i en bærbar for å bli fornøyd til mitt bruk? Er ikke interessert i å legge i 10k for å si det sånn.

 

Har hatt minipc (Acer Aspire One) så det er utelukket.

 

Asus N53SV

 

god skjerm med en oppløsning på 1920x1080 pixler

 

passe godt batteri

 

den er ikke noe gaming PC, men gaming er mulig, PCen jeg skriver fra nå yter omtrent likt, det er ikke noe å skryte av, men det holder hvis man skal spille litt

Lenke til kommentar

Dell XPS 15 med oppgradert 1920x1080-skjerm. Beste skjerm og beste høytalere i klassen, havner på rundt 8000,- fra dell.no. Du kan oppgradere batteriet også, så får du tynt ut 4 timer 40 minutter med DVD-avspilling med maximum brightness på skjermen, får knapt bedre batteritid enn dette.

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...