Gå til innhold

Tur for to til London, noen hotel anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg og fruen har bestilt oss tur til London fra 5.Juli i år. Jeg selv har vært i London et par ganger fra før av, men har alltid bodd hjemme hos venner i London og derfor har jeg lite peiling på rimelige hoteller.

 

Er det noen som har bodd på hotel i London som er greie nok og rimelig?

 

Det er noen krav, merk ikke fra min side, jeg er fornøyd om jeg får en seng å sove i :)

 

- Eget bad

- Ikke milevis unna en t-banestasjon

- Trenger ikke å være super sentralt, da vi kan ta t-banen.

- Om det hadde vært i nærheten av London Victora hadde dette være helt supert, da vi kommer til å komme fra Gatwick airport med tog til London Victoria. (Ikke et must)

 

Takk takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Travelodge Royal Scot på King's Cross er et forholdsvis rimelig og helt greit hotell. Gåavstanden på ca. 10 minutter til King's Cross St. Pancras (det går direkterute med tog fra Gatwick til St.Pancras [link] ). Funket godt for oss som sovested i ellers oppfylte dager :)

 

Foreslår ellers at du søker litt rundt etter andre hotell i "budget"-klassen (Best Western, Park Inn osv), og på sider som hotell.no, hotellweb.no, hotels.com.

Evt også etter B&B på f.eks Londontoolkit.com, Bedandbreakfast.com.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Vi så oss litt rundt omkring på internett etter hotell, og fant ett relativt billig hotell 200m fra Hyde Park, med nertliggende t-banestasjon. Det store plusset er også at det er gangavstand fra London Victoria. På tide å finne frem Oyster korter mitt og fylle på noen pund før turen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...