Gå til innhold

PC - BF3-Klan Brigaden rekrutterer


Anbefalte innlegg

Hallo folkens!

 

Brigaden (BRIG) er en norsk Battlefield 3 klan som fokuserer på å spille som et team, hvor kommunikasjon og taktikk er noe som blir verdsatt. Vi har flere samlinger i uka, hvor vi spiller treninger på vår egen BF3-server, samt på public servere. Det er ofte andre klan-medlemmer på Battlelog som du kan spille med. Vi bruker Mumble til å kommunisere, hvor vi deler folk inn i forskjellige squads. Samt Squad-leaders kommuniserer seg imellom.

 

Vi er en relativt ny klan som er på stor fremarsj. Det vil bli flere klankamper og ESL-kamper i tiden fremover.

 

Vi har fokus på 32-spiller bane, med 16 eller 12 på hvert lag, conquest. Men vi spiller også andre moduser, så vi dekker det meste.

 

Klanen er noe for deg om du;

  • elsker å spille med andre og på lag
  • er over 16 år
  • respekterer andre og har normal oppførsel
  • er ledig til treninger på søndager og onsdager
  • vil joine et bra community

 

Vi trenger:

  • Gode Jet og helikopter-piloter
  • Stridsvognsjåfør/Gunner

Fotsoldater har vi nok av. Men ikke vær redd for å søke for det. Kan hende vi slipper deg inn.

 

 

Har du noen spørsmål, still de gjerne her i tråden eller til meg på PM.

 

Trykk HER for å søke om å få bli med i klanen.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Heisann hoppsann!

Har ikke så lyst til å bli med i klanen, men vil gjerne vere med å spille mot dere. Jeg og min "clan" Blir gjerne med, vi er 16 stk. på det meste, men det blir som oftest bare en 5-8 stykker av oss som spiller samtidig...

 

Poenget er at vi vil gjerne spille mot dere... om dere vil kan dere sjekke ut YouTube kanalen vår der det er flere norske BF3 commentarys med laget vårt.

 

Link til kanalen:

=NGS=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...