MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 La oss si at komplett sender meg et feil headsett. Demo vare, har jeg rett til å kunne bruke det til jeg får svar fra komplett om jeg skal returnere det eller hva jeg skal ?
Lader Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 La oss si at komplett sender meg et feil headsett. Demo vare, har jeg rett til å kunne bruke det til jeg får svar fra komplett om jeg skal returnere det eller hva jeg skal ? Du skal ringe kundeservice, så tar dere det derifra.
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Skrevet 7. januar 2012 Men de er stengt nå. Har sendt e-post. Men trenger headsett nå. Hehe.
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Skrevet 7. januar 2012 Tror nemlig at de bare har skrevet feil på nettsiden om det headsettet også. For de har oppdatert at den ene de hadde av det er tatt vekk og så har de sendt en ganske lik versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå