Gå til innhold

HTTS Januar 2013


ReZLA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer til treningsmotstandere for kesken, er det stortsett alle fra hæren som trener der?

Eller er det også innslag fra sjø/luft? tenker f.eks; KJK,MJK,NIS.

 

ligger egentlig i ordet: "Hærens" taktiske treningssenter, men er ikke helt sikker ;)

Endret av Haakonc
Lenke til kommentar

Okei gutta b!

 

Ser det er mye rart som florer av tanker om kesk og panser :)

 

For de første, ikke lad opp til rekrutten med å løpe med sekk, dere ødelegger ryggen og kommer til å hate livet. Gå heller med sekk og løp 4x4, hvis man absolutt vil være stormer. Og ta gjerne med PC på innrykk. Det blir kjedelig å sitte på Kaserne Setermoen uten i lengden.

 

Anbefaler CV90 på det sterkeste dersom man har en hvis interesse for motor og vil ha en tjeneste som virkelig er givende. Er selv både Vognfører og Skytter på CV90 i panser og har ikke angret et sekund!

 

 

 

Bare å gi gass så sees vi i august :)

Lenke til kommentar

Da jeg var i esk 4 hadde vi ikke noe uttalt forbud mot PC'er i rekrutten så vidt jeg husker. Hadde uansett ikke tid til å bruke den noe før i uke 4-5, og da bare minimalt. Hadde vel første frihelg rundt noe i den duren.

 

Og de få dagene du har tid til å bruke den, kan du like gjerne bruke velferds-PCene. Ikke bruk tid på PC'en i rekrutten, sosialiser deg. Mot slutten av året var det mange som sa de savnet stemninga i rekrutten når alle var sosiale på TV-stua, men på slutten satt alle i senga 24/7 med egen PC

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor strenge de er med sikkerhetsklarering på HTTS? Dreit meg litt ut i russetiden med ett trafikklys som deiste i bakken.. Ble forenklet forelegg på det, men ellers har jeg vært snill gutt gjennom alle år. :)

 

Med bil? Antar det ikke var med promille siden det bare ble forenklet forelegg?

 

Forenklet forelegg er uansett ikke noe problem, men vær helt åpen om det og fortell under sikkerhetsklarering.

Lenke til kommentar

Når det kommer til treningsmotstandere for kesken, er det stortsett alle fra hæren som trener der?

Eller er det også innslag fra sjø/luft? tenker f.eks; KJK,MJK,NIS.

 

ligger egentlig i ordet: "Hærens" taktiske treningssenter, men er ikke helt sikker ;)

For det meste bare panser, 2.bat, tmbn og ingeniør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge jeg nå. Faaen!

 

Edit: Jeg er nysgjerrig på hva dere som tidligere har vært i KESK, anser som det kjipeste dere har måtte gjøre?

Vanskelig å si, men jeg hatet ihvertfall livet når vi hadde øvelse nødbiuvakk med 3mila neste mårran. Sov ikke en dritt den natta, 3mila hjalp ikke på humøre akkurat :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...