xHEROx Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Heisann, Fikk Nintendo Wii til jula 2008, og fikk en som drev med slikt til å modifisere den til meg senere. Usikker på hva slags chip han satt inn, men spurte en kompis, som også brukte samme typen for å gjøre jobben. Han trodde det var Wiikey. I ettertid har jeg nesten ikke brukt den. Frem til i dag, hvor samboeren min ville spille Supermario, og vi kjøpte Super Mario Bros Wii. Bare ett problem..... Man må system oppdatere den for å få spille, og gjør man det står det at den kan bli "bricka" hvis det en er ulovlig chippa. What to do? Når jeg først har fått fruen til å ville spille "TV-spill" også. Håper noen vil redde fredagskvelden her Endret 6. januar 2012 av xHEROx Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Nintendo er noen raringer som advarer om at oppdateringer kan bricke maskinen om man opdaterer :!: Ser ikke dette på sony og ms plattformene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå