Gå til innhold

Litt vanskelige medaljer


Anbefalte innlegg

M-COM Defender (9/50) må da være den som er mest slit å få tatt... noen tips til denne eller de andre?

 

Nemesis (24/50) er heller ikke så grei... 2x5kill eller 7x1 kill (pr spiller streak).

 

Stasjonærkills (har 7/30) er heller ikke greit..

 

Laser designator.. SOFLAM bare "dør" ... 55/300 hittil.. stort sett via tanks.

 

Resten gikk greit, og man lærer å være allsidig ved å gå litt inn for medaljemålene (min mening i hvertfall).

 

C4 på mcom er kjent og brukt, men tok nok de fleste via kuler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nemesis for jeg ofte, spiller da selv på 16 eller 20 servere (vanligvis), og aldri mer enn 32 spillere per kart. Har til nå 126 nemisis ribbons som har kommet inn jevnt siden starten, men det er lettere å få disse på små servere der du møter de samme spillerne ofte.

 

MCOM-Defender Ribbons er veldig vanskelige å få til, selv bruker jeg ikke C4 på bombe (usportslig) og blir fort kjedelig å kun sitte å stirre på bomben for å forsvare den. Har til nå 2 ribbons som begge har kommet på Metro, da i siste instans hvor man kan forsvare B (nede på gaten) fra mange posisjoner. Men har ingen suksessformel for å skaffe slike ribbons.

 

Melee ribbons får jeg også veldig få av, rush med få spillere å få tickets gir ikke akkurat mange sjangsene.

 

Dessverre er ingen av medaljene noe å jage etter, de fleste får man veldig lett, og de andre krever kjedelig spillestil eller baserer seg kun på tidsbruk. Har selv ca 50 medaljer og har spilt 80 timer, i motsetning til Bf2 der man har 7 medaljer på 500 timer.. dontgetit.gif (ser bort ifra medaljer man får av 1, 2 og 3 plass i begge statestikkene). Det blir rett og slett ikke noe spesielt å få en medalje lenger rolleyes.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...