Gå til innhold

Trening


Anbefalte innlegg

Halloen en gutt fra Tromsø her. Sitter mye på Pcen (det har jeg alltid gjort) Begynte første gang på trenings-studio når jeg var 14 treningen var ikke så serriøs. Begynte nå igjen i September på ett nytt trenings-studio, har ikke trent så mye. Men tenkte jeg skulle begynne å trene meg opp til militæret.

 

Litt kjapp info. Er: 16år,180høy, veier 73kilo.

 

Lurte så på om jeg kunne få noen tips eller hjelp, eventuelt at noen "sports-friker" kunne sette opp en plan for meg. Kan trene når som helts. trenger å slake meg for det meste,er litt "lubben".

 

Anyone care to help me out?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halloen en gutt fra Tromsø her. Sitter mye på Pcen (det har jeg alltid gjort) Begynte første gang på trenings-studio når jeg var 14 treningen var ikke så serriøs. Begynte nå igjen i September på ett nytt trenings-studio, har ikke trent så mye. Men tenkte jeg skulle begynne å trene meg opp til militæret.

 

Litt kjapp info. Er: 16år,180høy, veier 73kilo.

 

Lurte så på om jeg kunne få noen tips eller hjelp, eventuelt at noen "sports-friker" kunne sette opp en plan for meg. Kan trene når som helts. trenger å slake meg for det meste,er litt "lubben".

 

Anyone care to help me out?

 

Du er jo 180 cm høy og veier bare 73 kilo. Det vil si at du er tynn. Du er 16, så du er antagligvis spinkel. Sett i gang med litt vekt trening, med noen sit ups for å få bort magen.

Lenke til kommentar

Spinkel og spinkel?. Er ikke svak eller noe, men har dårlig kondis og litt "unødvendig fett"

 

Ja, det er mange år siden jeg trente med vekter selv, så jeg kan ikke hjelpe deg med programmet. Dårlig kondis fikser du med litt jogging et par ganger i uka, eventuelt svømming :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...