Gå til innhold

Bot på uoversiktelig parkeringsplass, rettigheter?


MiRaCL

Anbefalte innlegg

Hei

 

Parkerte i dag på grønland i oslo da jeg skulle på politihuset for å ordne nytt pass.

Parkerte på en parkeringsplass som er driftet av Europark.

På denne plassen så står det 2 parkeringsautomater. En fra europark og en fra Oslo kommune.

 

Jeg valgte feil automat og fikk bot. Grunnen til dette er at jeg faktisk ikke så europark sin da den er hvit og står forann en hvit vegg i enden av parkeringsplassen. Jeg parkerte rett forann oslo kommune sin, som gjelder for gateparkering.

 

Jeg kjøpte bilett kl 14:24, gikk fra bilen ca 14:28, fikk bot 14:42, var tilbake ved bilen 14:55. Personen som ga meg boten må jo ha sitti å venta på at jeg gikk.

 

Det var tåkete ute, glatt som faen iom at de ikke hadde strødd på plassen og generellt ganske uoversiktelig.

Jeg kjøpte bilett, men på feil automat og er ikke spesiellt interesert i å betale en bot jeg selv mener jeg ikke er skyld i.

 

Jeg kommer til å sende inn en klage,men hva slags rettigheter har jeg her?

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke du linke oss til riktig parkeringsautomat

 

Er det kanskje denne her ? http://maps.google.com/maps?q=gr%C3%B8nnland+politi+oslo&hl=no&ie=UTF8&ll=59.909902,10.768058&spn=0.001329,0.005252&sll=37.0625,-95.677068&sspn=36.042042,86.044922&vpsrc=6&hq=gr%C3%B8nnland+politi&hnear=Oslo,+Norge&t=h&z=18&layer=c&cbll=59.909902,10.768058&panoid=bm4KbxB-Nez_dFovPGzPMw&cbp=12,287.89,,0,5.19 for det ligger en til til venstre på bilde som er ment for parkering for gatene, den hvite er for europark. JEg vet egentlig ikke hvor sterkt du stiller i denne saken, men er vel verdt å prøve.

 

Selv så tar jeg alltid buss og eller parkerer LANGT fra sentrum for det er håpløst

Endret av m4sta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...