Gå til innhold

Groupon leverer ikke, men pengene er trukket


Anbefalte innlegg

Bestilte og betalte via mastercard i november en vare på Groupon. Denne skulle jeg motta i løpet av 8-10 dager.Fikk bekreftende e-post fra groupon på dette.

Nå, i januar er varen ikke levert, men pengene ble trukket den 18 november, samme dag den ble bestilt.

Etter samtale med Groupon i dag, så sier de at varen var blitt forsinket. Den skulle nå bli levert innenfor en uke. Lyder utrolig useriøst. Aldrig om jeg kjøper noe som helst mere på Groupon. Har de egentlig lov til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les Groupon sin FAQ

 

5. Kan jeg returnere en deal?

5.1. Du har i prinsippet to uker returrett. For oss er det viktigste at du blir fornøyd, så vi vil gjøre vårt ytterste for å sørge for det.Dersom det ikke er noe feil med kjøpet vil vi på generell basis ikke akseptere retur dersom det har gått mer enn 2 uker siden kjøpsdatoen.

 

Dersom du ønsker å returnere en deal, send oss en e-post: info(at)groupon.no, eller ring oss: 23 89 10 05.

 

6. Hva vil skje dersom en Groupon samarbeidspartner legger ned?

6.1. Dersom det skjer noe som gjør det umulig for deg å løse inn din kupong vil vi sørge for at du får pengene dine tilbake.

 

Har du forsøkt å returnere dealen før du skrev her?

Lenke til kommentar

Som jeg skrev over, så var jeg i samtale med Groupon den 2 januar, og de sa som ovenstående. Jeg har dog ikke mottatt eller hørt noe fra dem siden. Jeg har aldrig før handlet hos Groupon, og det med å "returnere dealen" vet jeg ikke hva er. Kan jeg returnere noe jeg ikke har fått? Jeg kommer nok til å kontakte dem i morgen igjen, og annulere kjøpet og forhåpentlig få pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Der jeg jobber forsøkte vi Groupon en stund for å selge et produkt. Men de driter seg jo jevnlig ut både med feilinformasjon og annet tull, og skylder i tillegg på butikken om noe de styrer med ikke går i orden. Og da er det jo oss kundene blir sure på.

 

Jeg har ikke tall på hvor mange kunder vi har måttet ordne opp med på grunn av tull med Groupon. Tulleselskap uten den minste orden i sakene, om du spør meg.

Lenke til kommentar

Kjøpt flere ting via Groupon/Sweetdeal o.l. flere ganger.

Er man innenfor "gyldighetsperioden", har jeg aldri hatt problemer med å få retur på en "deal".

 

Har du hørt med butikken der du løste inn dealen om årsak til forsinkelse?

Er vel ikke Groupon som sender selve varen, kun "dealen" som kan brukes hos en tilbyder?

Lenke til kommentar

Utbyder er Casada Trade, og på deres hjemmeside er den eneste henvisningen videre til kontakt: Groupon og deres servicetelefon. "Casada Trade blir presentert av Groupon.no"

Dette står på min kvittering:

 

Frakt på kroner 49,- inkludert

-Obs! Varen(e) sendes til din Groupon registrerte adresse. Dette går automatisk, så etter ditt kjøp er utført på groupon.no kan du vente varen(e) levert om 7-10 dager

 

Jeg forsøkte å ringe til Groupon igjen i dag, men her kl. 11.40 får jeg beskjed på at de har lukket til lunsj mellom klokken 12-12:30. Samtale avvist. Jeg er imponert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...