Gå til innhold

Funker Skyrim bra på vanlig laptop?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe Skyrim til pc også, ettersom jeg har den på xbox 360. Men jeg har en vanlig Acer pc som er verdt 3,5 k kroner, og er ganske gammel, men er ikke treig eller no. Hvis jeg kjøper Skyrim til pcen min, tror dere det lagger elns? må man nesten ha gaming pc/stæsjonar pc for å få maksimal spill opplevelse?

Kanskje jeg burde formatere/ lage ny bruker på pcen der jeg bare spiller skyrim? svare? tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det kommer helt an på maskinvaren på laptopen. En bil til 50.000 som er ment for gatekjøring (stylet, tunet og senket etc.) vil på ingen måte klare seg like bra som en pickup til 50k på gamle skogsveier. Prisen og "vanlig laptop" sier som sagt ingen ting om hvorvidt Skyrim vil prestere.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Det kommer helt an på maskinvaren på laptopen. En bil til 50.000 som er ment for gatekjøring (stylet, tunet og senket etc.) vil på ingen måte klare seg like bra som en pickup til 50k på gamle skogsveier. Prisen og "vanlig laptop" sier som sagt ingen ting om hvorvidt Skyrim vil prestere.

 

han spiller på XboX360, PCen er gammel og kostet 3500 ny. Det er en acer. Den er bærbar. Fra dette kan vi si at mest sannsynlig kommer PCen til å knekke sammen.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke har en PC som kan overgå en PS3 når det gjelder grafikk er det like greit å kjøpe spillet til konsoll, spesielt siden interfacet og menyene oser av konsollvennlighet. Personlig har jeg ikke tenkt å skaffet spillet til PC før jeg ser noen gode mods som gjør spillet til et PC-spill.

 

Nå skal det sies at selv en billig "gaming" PC til 6/7k vil fortsatt pisse på den gamle konsollgrafikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det kommer helt an på maskinvaren på laptopen. En bil til 50.000 som er ment for gatekjøring (stylet, tunet og senket etc.) vil på ingen måte klare seg like bra som en pickup til 50k på gamle skogsveier. Prisen og "vanlig laptop" sier som sagt ingen ting om hvorvidt Skyrim vil prestere.

 

han spiller på XboX360, PCen er gammel og kostet 3500 ny. Det er en acer. Den er bærbar. Fra dette kan vi si at mest sannsynlig kommer PCen til å knekke sammen.

 

My bad. Da missforstod jeg deler av førsteinnlegget.

Lenke til kommentar

Det er en Acer Aspire 5734z fant jeg ut.

 

Funker Skyrim eller andre spill bra på denne?

 

Gå inn på den bærbare pc`en,og gå til nettsiden

www.systemrequirementslab.com

Velg Skyrim fra lista,og se hvilket resultat du får.Gir en pekepinn på om det går.

Nettsiden tester da din PC sin hardware opp mot Skyrim sine systemkrav.

Tips:Søk på "The Elder Scrolls",og ikke bare "Skyrim"

Systemet har ikke den beste søkefunksjonen og krever ofte fullt spillnavn for å finne rett spill..

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...