Gå til innhold

Ta kontinuelige bilder via dataen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Godt nytt år alle sammen :)

I år skal jeg teste ut kamera på nyttårsaften istedenfor å bruke opp mange hundre kr/tusen kr på fyrverkeri. Så mitt lille spørsmål er:

Finnes det et program som kan styre kamera, som har funksjonen "kontinuelige bilder" f.eks, med x antall sekunder interval?

Kamera: Canon EOS 550D

Jeg har prøvd software som følger med kamera, får styrt kamera der men finner bare funksjonen som gjør at kamera tar 10 bilder i serie. Vil at den skal stå på en stund over nyttår :)

Endret av _tHokA_
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Godt nytt år alle sammen :)

I år skal jeg teste ut kamera på nyttårsaften istedenfor å bruke opp mange hundre kr/tusen kr på fyrverkeri. Så mitt lille spørsmål er:

Finnes det et program som kan styre kamera, som har funksjonen "kontinuelige bilder" f.eks, med x antall sekunder interval?

Kamera: Canon EOS 550D

Jeg har prøvd software som følger med kamera, får styrt kamera der men finner bare funksjonen som gjør at kamera tar 10 bilder i serie. Vil at den skal stå på en stund over nyttår :)

EOS Utility kan ta "uendelig" med bilder (9999) med pre-satt intervall.

Endret av arthon
Skrevet (endret)

Canon EOS utility programmet gir deg anledning til og ta "timelaps", se i manualen på side 37 #4.2

Men husk at du kan ikke ta raskere/flere bilder en kameraet klarer å prosessere før internminnet i kameraet er fult.

Endret av Nautica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...