Gå til innhold

Hvilken veske til 26 år gammel jente?


iakn

Anbefalte innlegg

Vil bare si med en gang at dette er første gang jeg er TS, så vet ikke egentlig hvordan jeg skal gjøre det. Så til mitt problem.

 

Jeg er 14 år gammel og er blitt satt til å finne en fin gave til min søsters bursdag da hun blir 26, fra meg og foreldrene våre. Også har jeg rett og slett satt meg fast i at det må være en litt fin kanskje litt dyr veske.

 

Så er det noen som her inne som kan hjelpe blir jeg superglad :D

 

Vesken må være kjøpt innen 14 januar!

 

På forhånd takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En klassisk Mulberry-veske kommer du langt med, vet du hva slags veske hun ønsker seg? Hvilken stil har hun? Pass uansett på at det er byttemuligheter, ikke kjøp en random veske på nettet. Ev. kan du kjøpe veske på nettet hvis du/dere er helt sikre på hvilken veske hun vil ha, og ikke minst fargen på vesken. Hvilken prisklasse er det snakk om?

Lenke til kommentar

Hva mener du med dyr? 2000 kr? 5000 kr? 20000?

Tenkte nok i prisklassen 1000-2000 i og med at jeg skal kjøpe den selv, og jeg er 14 og har ikke veldig mye penger

 

Veske er et sjansespill, jeg hadde latt det være.

Hun har selv sagt at hun virkelig trenger det :)

Lenke til kommentar

En klassisk Mulberry-veske kommer du langt med, vet du hva slags veske hun ønsker seg? Hvilken stil har hun? Pass uansett på at det er byttemuligheter, ikke kjøp en random veske på nettet. Ev. kan du kjøpe veske på nettet hvis du/dere er helt sikre på hvilken veske hun vil ha, og ikke minst fargen på vesken. Hvilken prisklasse er det snakk om?

Hun liker vesker som er ganske nøytrale, men fine. Tror svart og andre mørke farger hadde passet henne. Når det gjelder pris, så er det jeg som skal kjøpe vesken og jeg har ikke så mye, så blir nok mellom 1000 - 2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...