Gå til innhold

Battlefield 3 vil ikke starte


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et problem med battlefield 3, det vil rett og slett ikke starte.

Når vi starter campaign, coop eller multiplayer så kommer origin vinduet opp med "starter battlefield 3" eller lignende. Det er oppe i 3-5 sekunder før det forsvinner igjen. Slik fortsetter det til vi avslutter.

 

Noen ganger har vi fått spillet til å begynne å starte, men da er det bare svart skjerm helt til en feilmelding kommer opp med at basically en feil har oppstått. Ikke så mye til hjelp altså..

 

Noen som har erfart noe lignende?

 

Er forøvrig forsøkt å avinstallere og oppdatere drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nettopp hatt samme problem i dag, jeg fant ut at bf3 installerte seg på den andre harddisken min (der jeg hadde *kremt* en "annen" innstallasjon av bf 3 føre jeg kjøpte det) og måten jeg fikk fikset det på var at jeg skulle dra ut den andre harddisken så den ikke kunne installere seg på den og klarte å dra ut feil harddisk. så når jeg da prøvde å starte harddisken igjen så fikk jeg bluescreen på bluescreen pga at den prøvde å starte opp fra en ekstern harddisk jeg har som har windows installert til en annen pc på seg. til slutt endte jeg opp med riktig harddisk, 50 bluescrrens og at den installerte seg på riktig sted. og da har det funket uten noe problem siden for meg.

ble veldig rotete forklart, men det går jo å sjekke for deg om filene er installert feil sted elns

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...