Gå til innhold

BK: Farewell


Anbefalte innlegg

Farewell

 

Bildet er fjernet.

 

Beskrivelse:

Digit døde desværre i mine øjne den anden dag - har ikke rigtig lyst til at udstille mine billeder her mere, efter at det er blevet gjort klart, hvilke grænser der er/ikke er, for den indholdsmæssige del på Digit.

 

Tak for de mange gode timer her på Digit - god vind fremover - måske vi mødes en dag på et andet site

 

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

 

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Steen!

Har fulgt med på forumet og lest dine synspunkter og jeg forstår deg godt.

Er lei meg i kveld, for jeg har alltid kost meg med dine bilder, du hadde en helt særegen måte å presentere bildene dine på. Håper å se deg igjen. Vil følge deg på hjemmesiden din.

Mvh din kolega Håkon Øvermo

 

Mange tak for tilbagemeldingen Håkon

 

Hei Steen!

Da jeg deler dine synspunkter og har stor forståelse for din avgjørelse, velger jeg å følge med deg ut av Digit. Håper vi møtes på en annen site :)

 

Mange tak for tilbagemeldingen og på gensyn

Lenke til kommentar

Hvis dette betyr at du forlater digit, så sier jeg bare good riddance!

 

Intoleranse på det nivået du utviser er ingen tjent med.

 

Hej Lakesis - tilfreds med at kunne opfylde bare en enkelt forventning hos dig - og hertil har jeg bare et helhjertet ønske om, at du selv må kunne udvikle dig positivt fremover - måske en dag du får mod til at skrive indlæg i dit eget navn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...