Gå til innhold

Iphone 3GS - Slår seg av og på!


Misunne

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har hatt min Iphone 3GS i 2,5 år men den har holdt seg ganske fint. Helt plutselig her om dagen begynte den å slå seg av å på helt av seg selv. Eller, la oss si at den er på og skjermen er slått av. Pluselig dukker det Apple merket opp (slik som når den starter) og slik er det opp til 10 minutter uten at jeg klarer å gjøre noe med det, før skjermen slukker igjen og den fungerer som vanlig. Problemet er at dette skjer hele tiden, så det er umulig å bruke den. Problemet oppstod i sammenheng med at jeg skulle lade telefonen fordi den var utladet.

 

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre, eller om det er noe som kan gjøres? Har ikke mistet den i bakken i det siste, men må jo bare innrømme at i løpet av de 2 og et halvt årene jeg har hatt telefonen, har den falt en del ganger i bakken.

 

Takker for all hjelp jeg kan få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd i gjenomrette slik at det ikke er noen ting på telefonen, men det fungerer heller ikke.

 

Har lagt merke til at om jeg tar ut simkortet så fungerer telefonen (den er ganske unormalt treg, men det har den vært lenge), men om jeg setter i simkortet igjen oppstår problemet nesten med engang. Det som er merkelig er at jeg har testet simkortet i to andre telefoner og det fungerer helt fint. Kan det hende at iPhonen rett å slett ikke vil ta imot simkort lengre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...