Gå til innhold

Cool Silverlight website


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antagelig kult. Kjører linux, så får ikke vært med på morroa uten å installere plugins, som visstnok kun skal fungere sånn halvveis. Er alltid bra å presse teknologien fremover, men kan være greit å notere seg at ikke alle får vært med på den proprietære morroa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var jo Awesome! :D Kan jeg spørre hvordan du har lært deg det? Gått på skole eller selvlært? Uansett var det bra :thumbup:

 

Godt du likte det :-)

 

Vel jeg har egentlig bare gjort noen Expression Blend tutorials på nettet og lest noe Step by step C#.

Så ingen skole nei, bare hobby basis.

Lenke til kommentar

Det var jo Awesome! :D Kan jeg spørre hvordan du har lært deg det? Gått på skole eller selvlært? Uansett var det bra :thumbup:

 

Godt du likte det :-)

 

Vel jeg har egentlig bare gjort noen Expression Blend tutorials på nettet og lest noe Step by step C#.

Så ingen skole nei, bare hobby basis.

 

Imponerende :yes:

Lenke til kommentar

I mine øyne blir dette like no-go som å bygge en nettside i Flash, bare med dårligere nettleserstøtte. Kan hende jeg tar feil, men ser ikke noe særlig potensiale for Silverlight.

 

Når det er sagt:

Gjennomført layout, men litt vel "klumpete"?

Skal vel stå "Panel", ikke "Panal"?!

Hang en periode i Chrome før den fikk lastet skikkelig

Lenke til kommentar

I mine øyne blir dette like no-go som å bygge en nettside i Flash, bare med dårligere nettleserstøtte. Kan hende jeg tar feil, men ser ikke noe særlig potensiale for Silverlight.

 

Når det er sagt:

Gjennomført layout, men litt vel "klumpete"?

Skal vel stå "Panel", ikke "Panal"?!

Hang en periode i Chrome før den fikk lastet skikkelig

 

Jupp, dette var laget med håp på at Silverlight en dag ville ta av. Derfor bir mitt neste prosjekt å lage noe lignende i HTML5. Takk for Typo'en. Klumpete? i Dont think so.

 

Ved "Settings" der man kan stille lyden.

Det er også to andre ting man kan stille på der "A" og "[ |I]", frm har ingen funksjon som jeg kan se.

 

Du har rett, blir lagt til funksjoner der snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...