Gå til innhold

Nytt hk, prosessor, kabinett og tastatur. Anbefalinger? :)


ZyKO_MadMan

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal få meg nytt hk, ny prosessor, nytt tastatur og kabinett. Jeg har Radeon AGP8 AIW 9700pro 128mb ddr 8) , 1024mb 333mhz ddr :wink: , og SB Live! lydkort :( . Noen som vet om noen bra hk'er som kjører alt dette fint? Helst en god og kraftig amd prosessor ( men ikke for dyr ). Og tastatur er ikke så veldig viktig bare det er passe billig. Jeg vurderer å kjøpe thermaltake kabinett men er d noen som vet om noe bedrebilligere?

 

P.S: Jeg setter stor pris på svar og skal skjekke forumet ofte.

Takk på forhånd! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har som du ser ett Thermaltake kabinett... greit nok liksom, men det er ett og annet som kunne vært bedre...

 

Positivt: skrueløst, gode løsninger, masse vifter, som vil si god luftgjennomstrømning, rheobus(viftestyring), god plass både til hk og til å jobbe i, .. veldig godt gjennomtenkt foruten---->>

 

Negativt: Fargene på viftene som følger med, de skrueløse festene til skjermkort funker rett og slett ikke med de nyeste og litt større skjermkortene.. Plexiglasset blir det riper i om du ser litt for stygt på det og aluminiumskabinettet som jeg har har en tendens til å legge seg litt skjevt når jeg løfter på det.. Dette medfører at sidedøren med plexiglasset kan være litt tricky å få på plass..

 

Alt i alt vil jeg anbefale kabinettet, men la meg si det slik, jeg har hatt det

i snart 3 mnd og er rimelig lei det..

 

Om du ser i signaturen min så kan jeg jo anbefale det jeg har, ikke så dumt kjøp akkurat.. hk og cpu er jeg "dødsfornøyd" med foreløpig...

 

PS: Ikke så fornøyd med cpu-vifta da.. Er ett must med headset om du overklokker og skal ha vifta på fullt... For å si det sånn, 50 db hører du veldig godt.. Minner meg til tider om ett modellfly..

Lenke til kommentar
Vel, tusen takk for anbefalingen! :D Men sliter med å finne en bra nok heatsink (prosessorvifte :p ). Silent twin fra MIST ser brukbare ut, men det står ingenting om mhz støtte der... Vet du hvor man kan finne en solid og stille cpu kjøler? :shrug:

 

Igjen takk for støtten :D

 

Silent twin er gode vifter, de. Kjører fint min xp2500+ over 2300MHz med denne vifta. Veldig stille også!

Lenke til kommentar
kanskje bytte ut ram'en til pc3200/400mhz ?

 

Helt unødvendig etter min mening... 333mhz holder en stund, man kan ikke forsvare ett kjøp av nye ram brikker, for ytelsesforskjellen er ikke så enorm vil nå jeg si.. han har jo allerede 1024mb 333 ram, og regner med at dem sikkert kan oc litt ihvertfall.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...