Gå til innhold

– Vi lanserer et banebrytende nettbrett før sommeren


Anbefalte innlegg

Jeg ga Android et forsøk tidligere i høst, og la inn en drøss widgets på startskjermen for å effektivt få et overblikk over ting som kan være kjekt å vite. Hotmail, gmail, facebook og diverse, direkte oppdatert på startskjermen.

 

Endte med å fjerne de etter noen dager, da de tydeligvis spiste opp batteriet mitt. Ser potensialet, men dårlig utført.

 

Widgets er tøft og kan sikkert være nyttig. Men det er også ressurskrevende og tar tid å sette opp slik at man faktisk har nytte av de. Brukte selv en del tid på å sette opp flere homescreens med widgets på både Desire og X10 men det gikk bare en dag eller 2 før de stortsett var glemt og ikke ble brukt. Så det er tydelig at widgets ikke er universalt nyttig for alle. Noe en del her inne aldri vil forstå.

 

Det virker som det er endel som ikke skjønner at muligheten til å sette det opp etter eget behov, om det innebærer widgets eller ikke, er noe endel ikke forstår nei...

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ga Android et forsøk tidligere i høst, og la inn en drøss widgets på startskjermen for å effektivt få et overblikk over ting som kan være kjekt å vite. Hotmail, gmail, facebook og diverse, direkte oppdatert på startskjermen.

 

Endte med å fjerne de etter noen dager, da de tydeligvis spiste opp batteriet mitt. Ser potensialet, men dårlig utført.

En widget som står og synkroniserer seg hver 6. time f.eks bruker ikke noe mere strøm enn om at e-post programmet f.eks står å oppdaterer seg selv i bakgrunnen hver 6. time.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...