Gå til innhold

CDON er blitt trege!


Anbefalte innlegg

Jeg har fra før bare gode erfaringer fra CDON. De har alltid vært raske og har det vært noe galt har de alltid ordnet opp. Men nå er jeg sint på CDON. Jeg bestilte julegaver forrige søndag. En av varene jeg bestilte ble sendt på onsdag. På resten av ordren står det "varene pakkes". Hva i all verden er det som tar sånn tid? Nå spørs det om de rekker frem før jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte gaven til kona for ca en uke siden, tre dager senere var de på posten,

så jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen.

 

CDON bruker som regel å ha god service og kjapp levering, så dette er nok kun en tilfeldighet/uflaks. Du kunne jo ringt support og spurt? Det bruker folk å gjøre før de oppretter en tråd om saken. Du sprer om deg unødvendig mye kritikk når du gjør det på denne måten, synes værtfall jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bare hatt gode erfaringer med cdon jeg også, helt fram til nå. Virker nesten som de har begynt og gi faen i kundene sine. Har holdt på over en månde for og heve kjøpet etter 3 reprasjoner av pcen.

 

Hadde egentlig tenkt og bestille julegavene der fra i år men etter som de skal være så vanskelige, så bestilte jeg fra komplett.no siden de i allefall har kundetelefon og du slipper og leke privatetteforsker for og få tak på nr til cdon.

 

Her har du nr til cdon.com 46 (0)10 703 20 00 så kan du sjekke det opp i morra, så får vi håpe de har sendt det slik det blir julegaver på deg også :D

 

I værste fall så har du pick up point på komplett.no så kan du hente pakken selv.

Lenke til kommentar

I fjor (tror jeg det var) så bestilte jeg en del DVD'er og bøker fra CDON, som jeg tenkte å bruke til julegaver. Jeg bestilte ganske tidlig i desember, og lenge før fristen CDON opererte med. Alt sto på lager, og det eneste var at bøkene hadde to dager lengre leveringstid enn DVD'ene, i følge CDON.COM.

 

DVD'ene kom i løpet av noen få dager, mens bøkene lot vente på seg et par uker ekstra. De sendte faktisk ikke bøkene før midt i romjula, slik at jeg fikk de først på nyåret.

 

Alle andre ordre jeg har fra CDON har blitt effektuert raskt og effektivt, men mulig at de har en egen avdeling for bøker hvor ting går litt tregere enn normalt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bestilt bøker men bestilte en kalender. Kontaktet kundeservice på e-post uten å få noe ordentlig svar, annet enn at det står under hver vare hvor lang leveringstid det er. Varene er enda ikke sendt. Dette er for dårlig CDON! Får vel dra i butikken å handle julegaver da.

 

Ja de er raske men det er posten Norge som sliter med å levere varene i tide! Stor pågang i posten så ikke skyld på cdon.no

 

Jeg bestilte et spill som det tar vanligvis 1 dag å sende. Bestilte spillet

 

Mandag 12 desember! spillet ble pakket inn og sendt inn på samme dag! Normalt ville jeg få spillet på tirsdag 13 eller onsdag 14 desember! Spillet ankom postkassen min 20 desember og ble levert av Posten Norge!

 

Kunne du tatt bildet av profilen din på cdon og varene dine. Statusen på varen står der :D

Endret av VoltMoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...