rema100 Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Det er godt, med opp kjært løk . Noen som har testa det ut? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Det er godt, med opp kjært løk . Noen som har testa det ut? Visst er makrell godt saman med ris. Han er god saman med spagetti og litt mosa (over)moden tomat og. Eller med poteter frå dagen før + ein del lauk stua i ein skvett mjølk og tilsett ei ts mjøl og ei ts smør. Det eg derimot ikkje skjønar er kvifor ein skal kjøpa han hermetisk i småboksar. 1/2 kg makrellfilet frå fiskedisken trekt i "sjøvatn" (alså 1 ts salt til 1/2 liter vatn) tilsett nokre pepparkorn fire-fem minutt + helvta av ein liten boks tomater som ein mosar godt og evt tilset ei ts smør er endå betre - og gjev dobbelt så mykje mat for same pengesummen. Så slepp ein tomatsaus tilsett både salt, sukker og MSG og.... Og vert porsjonen for stor held han seg i dagevis i kjøleskap - og djupfrysaren er for lengst funnen opp. Krafta ein får under trekkinga er sjølvsagt grunnlag for ei fiskesuppe seinare. 2 Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Det er godt, med opp kjært løk . Noen som har testa det ut? Visst er makrell godt saman med ris. Han er god saman med spagetti og litt mosa (over)moden tomat og. Eller med poteter frå dagen før + ein del lauk stua i ein skvett mjølk og tilsett ei ts mjøl og ei ts smør. Det eg derimot ikkje skjønar er kvifor ein skal kjøpa han hermetisk i småboksar. 1/2 kg makrellfilet frå fiskedisken trekt i "sjøvatn" (alså 1 ts salt til 1/2 liter vatn) tilsett nokre pepparkorn fire-fem minutt + helvta av ein liten boks tomater som ein mosar godt og evt tilset ei ts smør er endå betre - og gjev dobbelt så mykje mat for same pengesummen. Så slepp ein tomatsaus tilsett både salt, sukker og MSG og.... Og vert porsjonen for stor held han seg i dagevis i kjøleskap - og djupfrysaren er for lengst funnen opp. Krafta ein får under trekkinga er sjølvsagt grunnlag for ei fiskesuppe seinare. Det er mye lettere med hermetisk også smaket det godt også.men fersk makrell er altid best. Men er ikke altids man har tilgang til det. Endret 17. desember 2011 av rema100 Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Det er mye lettere med hermetisk også smaket det godt også.men fersk makrell er altid best. Men er ikke altids man har tilgang til det. SMAKEN manglar lite på hermetisk vare, men at nokon er viljug til å gje dobbel pris pr kg for ei vare for å sleppa å koka ei fiskebit i salt vatn (som til og med gjer nytte seinare) og opna ein boks tomat og mosa helvta med ein gaffel er meg ei gåte. Då har folk MYKJE meir pengar enn dei veit kva dei skal nytta til! Fersk vare er alltid best, men - som du seier - ikkje alltid å få. Derimot er det jamt over tilgjenge til frosen makrellfilet i ein butikk med fiskedisk. Eit tips til: Kvifor skal den makrellen absolutt berre vera i tomatsaus? Kva med å prøva å putta han i fyldig karrysaus med litt agurk eller saus av sennep og rømme med litt fersken? Lenke til kommentar
cool_water Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Syyykt godt Prøv gjerne med banan og agurk med makrell i tomaten og ris, nam! Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Syyykt godt Prøv gjerne med banan og agurk med makrell i tomaten og ris, nam! Banan? Tuller du? Lenke til kommentar
cool_water Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Nei. Det er vanlig å spise ris med banan til og annet stæsj der foreldrene mine er fra Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Nei. Det er vanlig å spise ris med banan til og annet stæsj der foreldrene mine er fra Vor er du fra:)? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hermetisk tunfisk på brød med bananskiver på toppen er en vinner i følge broren min.. Så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Vietnam same:p Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Har aldri prøvd det men det høres godt ut. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Det høres egentlig ekkelt ut spør du meg.. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Det høres egentlig ekkelt ut spør du meg.. Det gjør det, men er driiiit godt;) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Det er mye som høres ekkelt ut men smaker godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå