Gå til innhold

Overklokket fra 2,4 til 2,9 GHz


Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører min på 3500, med stock cooling (292*12) og det fungerte stabilt nok. Eneste problemet jeg hadde var at den rebootet etter en å ha spillt en times tid i UT2k3. For å få det bunnsolid, må jeg kjøre den på 3360 (280*12). Da har jeg ikke noen problemer med den i det hele tatt. :)

 

En P4 2.4c forresten. Og tempen kommer opp i rundt 60c når jeg kjører prime95...

 

Edit: 392*12 var litt mye... ;)

Lenke til kommentar

Det er en 2,4 B (533FSB), han har, og da er det reelt og komme med klokkeresultater fra samme CPU! Ikke fra dere som har 2,4C (800FSB) som kan klokkes mye høyere.

 

Min får jeg på 2880/2,9, men har ikke fått den til å gå stabilt på 3,0. Vet ikke om du kan forvente så mye mer egentlig...

Lenke til kommentar
Har hatt min oppe i 3.684 Mhz, 2.4c på 307 Fsb.. :p

Kjører 300 til vanlig, altså 3600 Mhz.

Prøv 305 MHz FSB da, liker du ikke å presse ytterste ut av maskinen???

Hvor kan jeg finne "ES" prosessorer? vil ha en Intel P4 2,4c GHz "ES" jeg har steppingen SL6SH fra Phillipines, det er 2,4 GHz med 533 MHz FSB.

Har yst på en 3,6 GHz CPU for en BILLIG penge.

Lenke til kommentar
Vil ikke si at det er bra klokking på det hovedkortet nei.

 

Kjører min p4 2.4 på @3.2 og tiltider 3.3. Dette klarte den med boxed vifte også :o men da med cpu temp på 70c :o

 

Til å vere en 533mhz prosessor er det bra, hadde det vert en 800 mhz så ville jeg forventet mer kjører selv en på 3,5

Lenke til kommentar

Sjekket P4b 2,4 GHz der mange kommer mellom 2,9 GHz og 3,1 GHz..så min resultatet er bra...er P4c 2,4 GHz HyperThreading bedre til FS2004?

bare lurer.

 

2,4c GHz 800 MHz er SL6WF det er ALLE i www.cpudatabase.com/CPUdb og gjennomsnittlig klokking er 3,3 GHz.

Tror dere 3 GHz i motsetning til 3,6 GHz er mye bedre i Flight Sim 2004 der er CPU-krevende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...