Gå til innhold

Android smartphone til rundt 2000,-?


roy_nor

Anbefalte innlegg

Søster skal kvitte seg med en gammel samsung jet, og har bestemt seg for å hoppe over på Android bølgen etter å ha lekt litt med min Nexus S. Vi har ikke peiling på mobilmarkedet, men etter å ha snust litt på prisguiden så fant vi Samsung Galaxy S til 2400,-.

Er dette en god telefon til 'vanlig' bruk? Hun bruker mobil til musikk, ringe, bilder osv..

 

Har vi oversett noen 'bedre' telefoner i samme prisklasse? :)

 

På forhånd takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke hatt telefonen men den er god, gode nok spesifikasjoner til vanlig bruk som du sier. Hva er makspris? Det er noen bedre telefoner om du plusser på noen få hundrelapper.

 

Makspris er 2500,-. Vil finne en som er god på alle punkter, den trenger ikke være super, bare den kan gjøre som en smartphone kan. :) Er meget fornøyd med min Samsung (Google) Nexus S, og holder fingeren på Galaxy S til henne. Ville gjerne høre noen andre meninger.

Lenke til kommentar

Tror du gjør det smart å velge Galaxy S. Med ditt budsjett hadde jeg valgt den telefonen om vi var i "samme båt" . Kommer ikke på noen bedre telefoner i farta, tror ikke det er noen særlig bedre telefoner faktisk. Galaxy S er en typisk smartphone, gjør alt det en smartphone kan. Spør gjerne i Galaxy S forumet etter hvordan folk opplever den, om den klarer å utføre dine behov. Der inne vil du nok få svar på alle de spørsmålene du skulle trenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...