Gå til innhold

Skranglete Iphone 4s


D-600

Anbefalte innlegg

Har en 4s som det skrangler fælt i når jeg dunker lett med fingertuppen på baksiden. Om du ikke legger den svært forsiktig fra deg i sofaen skrangler det. Kona har en 4 uten s, skrangler også litt i den, men ikke slik som min S.Har lest at dette har vært oppe til debatt før med iphone 4. Noen skyldte på fokusen i kamera.

Noen med tilsvarende problem på 4S?

Det kan godt være at det ikke er noe galt med telefonen, men med tanke på at jeg har brukt pengen mine på en tlf og ikke en rytmeboks, må en vel kunne forvente mer? :dribble:

Erfaringer/meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en 4s som det skrangler fælt i når jeg dunker lett med fingertuppen på baksiden. Om du ikke legger den svært forsiktig fra deg i sofaen skrangler det. Kona har en 4 uten s, skrangler også litt i den, men ikke slik som min S.Har lest at dette har vært oppe til debatt før med iphone 4. Noen skyldte på fokusen i kamera.

Noen med tilsvarende problem på 4S?

 

Jeg har ikke det problemet med min 4S. Hvordan skrangler den, hvordan høres lyden ut ? Var den slik når du fikk den ? Om telefonen skranglet ut boksen burde du høre med Apple.

Det kan godt være at det ikke er noe galt med telefonen, men med tanke på at jeg har brukt pengen mine på en tlf og ikke en rytmeboks, må en vel kunne forvente mer? :dribble:

Erfaringer/meninger?

Lenke til kommentar

Beklager. Skriver fra min 4S og ser at jeg bomma stygt med siteringen. Dette skulle jeg skrive: Jeg har ikke det problemet med lyden. Hvordan høres lyden ut ? Skranglet den ut av boksen ? Om den gjorde det burde du høre med Apple. Har du mistet telefonen i bakken ?

 

Hehe, ja ikke like lett bestandig:-)

Har vært svært forsiktig med den, så den har ikke vært utsatt for noe. Høres akkurat ut som om det er noe løst inni den..... Hadde du hatt samme "sykdommen" ville du hørt det ced å dunke lett med fingertuppen på baksiden.

 

Kjøpte den på nett hos telenor med binding. Er det Telekiosken jeg skal gå til da?

Lenke til kommentar

Kan det være knappen oppå du hører skrangler?

En kollega kjøpte seg 4s og har opplevde det samme og tok kontakt med Apple og fikk ny tilsendt, men samme "problem" der.

Når vi sammenlikner med min og andres 4 har vi også en liknende lyd når man dunker litt til den.

 

Takk for svar!

Nei det er ikke knappen, virker som det er inni tlf et sted, akkurat som om noe er løst. Kona har en iphone 4, litt skrangling der og, men ikke så mye...

Var den nye iphonen kolegaen din fikk like ille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...