Håkon Øvermo Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Jeg stusset litt på trærne i forgrunnen, men når du har tatt bilde i fart så så blir de jo slik. Likte bilde veldig godt, men ville vel tatt et kratig kutt i toppen, syntes det blir vel mye himmel her.
wasco Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Synes vel egentlig at trærne i forgrunnen virker litt forstyrrende....men det er vel en smaksak Ellers et helt greit bilde, selv om horrisonten ble litt vel mye sentrert. Her ville jeg kuttet en god del i bunnen og fått et panoramautsnitt Da ville heller ikke de "bevegelige" trærne" i forgrunnen virket så forstyrrende
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Fin effekt du opnår her med den fastfrosne landsby. Ville klippe lidt forneden for en bedre balance i kompositionen
RAK-foto Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Skrevet 10. desember 2011 Jeg stusset litt på trærne i forgrunnen, men når du har tatt bilde i fart så så blir de jo slik. Likte bilde veldig godt, men ville vel tatt et kratig kutt i toppen, syntes det blir vel mye himmel her. Synes vel egentlig at trærne i forgrunnen virker litt forstyrrende....men det er vel en smaksak Ellers et helt greit bilde, selv om horrisonten ble litt vel mye sentrert. Her ville jeg kuttet en god del i bunnen og fått et panoramautsnitt Da ville heller ikke de "bevegelige" trærne" i forgrunnen virket så forstyrrende Fin effekt du opnår her med den fastfrosne landsby. Ville klippe lidt forneden for en bedre balance i kompositionen Hei og tusen takk til alle for kommentaren deres til Landsby. Har nå lagt ut en versjon 2 - tar gjerne noen kommentarer på den også. RAK-foto
Anbefalte innlegg